Gezocht: camping met zwembad

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Camping met zwembad gezocht

Wij zoeken een camping met een beetje leuk zwembad voor de kinderen (met een glijbaan ofzo zou helemaal leuk zijn).
Zelf houden we veel van wandelen.
Heeft iemand een goeie tip??
 
Re: Camping met zwembad gezocht

er is een nieuwe camping in Červená Řečice genaamd camping Kovarna. Info via www.campinggids.com
Er schijnt een nieuw zwembad te zijn en een heel mooie rustige omgeving.
Ben er nog nooit geweest maar ga mogelijk volgende week hiernaar toe om te bekijken. Maar goed, er is dus een zwembad en dat was je vraag
 
Re: Camping met zwembad gezocht

Hallo Corine,
Wij gaan dit jaat naar camping Zamberk. Wij hebben deze camping gekozen alleen maar om het zwembad.Het zwembad ligt naast de camping maar hoort officeel niet bij de camping.
Zoek ook op dit forum naar zamberk en je zal een hoop info vinden.
Kijk maar op de website. www.autocamping.cz/cz/index.php?pg=koupaliste.
smiley20.gif
 
Re: Camping met zwembad gezocht

Dank jullie wel voor de reacties. Op dit moment twijfelen we tussen Zamberk (vanwege het prachtige zwembad) en Valek (vanwege de vele reacties in de rest van het forum. Als ik het goed begrepen heb ligt Valek in de Bohemen, en Zamberk in het Adelaarsgebergte. Kan iemand hier nog iets over vertellen?? Zoals ik al schreef; we mogen heel graag wandelen.
 
Re: Camping met zwembad gezocht

Koupalist Klatovy is een vrij nieuwe camping in Klatovy. Schoon Niet groot, wel een grote buitenzwembad voor klein en groot. Prijs is incl zwembad. Niet duur.
yeah.gif
 
Re: Camping met zwembad gezocht

Wandelen is zowel bij Valek als bij Zamberk mogelijk. Bij Valek in de omgeving zullen de wandelingen alleen een vlakker gehalte hebben dan bij Zamberk. Het hangt er dus helemaal vanaf van wat voor soort wandelingen en omgeving jullie houden.
Succes met de altijd moeilijke keuze als het om een streek in Tsjechië gaat.
 
Re: Camping met zwembad gezocht

Hotel camping Benesov is aan te raden. zie mijn reactie op camoing Benesov.
De omgeving is erg mooi en rustig. Je zit een km lopen van het kasteel. Ongeveer 5 km verderop zit een vliegveld, waar je een rondvlucht kunt maken. Wij betaalde voor 20 min vliegen 1800 cronen. 2 volw. 1 kind van bijna 3 en een kind van 1,5. Is erg goedkoop.
Ga je richting Praag, dan kom je halverwege een Supernova tegen. Dat is een supermarkt met 46 kassa's. Leuk om er doorheen te lopen. Je ziet wel, er is genoeg te zien en te doen in Benesov en daar omheen.
Veel plezier daar.
dance.gif
 
Camping met zwembad en speeltuin gezocht

hoi we zijn net terug van onze trip naar camp baldovec.
leuke camping maar er is niks voor wat jongere kinderen(2 en 4jr).maar voor volgend jaar ben ik op zoek;
nu is mijn vraag wie weet of is er zelf geweest een camping met zwembad en speeltuin?
alvast bedankt,
bye b.
 
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht

Wij komen net van Camping Dolce Vita (Trutnov). Deze camping ligt aan een meer waar ook een speeltuintje is. In het meer is een stuk afgezet als zwemgebied voor de kleinsten.
Reserveren of van tevoren bellen zou ik wel aanraden. Het is er vaak vol!

Jon
 

Bijlagen

  • 62427-IMG_0151.jpg
    62427-IMG_0151.jpg
    897,9 KB · Bekeken: 16
Vakantiepark(je) of camping met zwembad

Het vakantieseizoen is nog niet om of wij zoeken alweer!
De afgelopen vier jaar hebben wij een huis gehuurd maar nu willen wij iets anders.
Zijn er campings of vakantieparkjes met stacaravans of huisjes die eigen sanitair hebben.
Verder graag ook een mooi zwembad (ingebouwd, niet opstaand) en een meer in de omgeving.

Heb al wat rondgekeken maar weinig gevonden of wij vragen teveel!

Wie helpt ons? We zijn met 5 personen.

groetjes Marjolein
ahum.gif
 
Re: vakantiepark(je) of camping met zwembad

Je vraagt nooit teveel, het kan alleen voorkomen dat het er bijna niet is, dan zal je wat water bij de wijn moeten doen....

Als ik de beschrijving zo leest ben je opzoek naar een park Ala Marino Lipno....
Huisjes en apartementen met eigen sanitair, zwembad op het park en gelegen aan het Lipno meer....

Je moet alleen wel zin hebben om tussen Nederlanders en Duitsers te zitten....

Echt veel van dat soort vakantieparken zijn er niet en veel stacaravans heb ik ook niet gezien in Tsjechië.
Wel zijn er campings waar een pension en/of appartement bij zit, misschien is dat een optie ?
 
Re: vakantiepark(je) of camping met zwembad

We waren hier al bang voor dat eigenlijk alleen marino lipno dit heeft maar dat willen wij juist niet. Een appartement is wel een optie. Tsjechie met tjechen op een camping of park is wel het leukste........

bedankt voor je reaktie!!


marjolein
 
Re: vakantiepark(je) of camping met zwembad

Deze heb ik inderdaad gezien. Juboreizen heeft wel een parkje met huizen.
Alleen een 4 pers. bungalow is 290 euro (4 pers.) De chalets (8 pers.) kosten 650 euro.
Erg duur vind ik maar dat is mijn mening. Dus ik hoop dat er nog een andere oplossing is.

bedankt voor het meedenken!!!
 
Re: vakantiepark(je) of camping met zwembad

Hier vind je een camping waar ze wel huisjes en caravans verhuren.... In een prima omgeving
smile.gif
ben er deze zomer zelf geweest.... Wel met zwembad, maar wel een opzet ding....

Zoals ik al eerder zei, je zal wat water bij de wijn moeten doen
smile.gif
 
Bovenaan