Gezocht: camping met zwembad

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Mischien is Camping Kostelec een idee.
Afgelopen jaar waren er redelijk wat jongeren op de camping. Er is een zwembad aanwezig, welliswaar niet al te groot maar wel lekker verkoelend. De plaatsen zijn ruim, maar als je beschut wilt staan moet je wel snel boeken.
 
Camping voor jongeren, vanaf 14 jaar.

Hallo
We zoeken een camping met een disco het liefst op de camping of er buiten. (niet al te ver)
ZWEMBAD!
en een camping met veel jeugd, leeftijdsgenootjes
(zelf 15 &16.)
We zouden snel een reactie willen
alvast bedankt!
 
Brenda schreef:
Deze camping is bij Zamberk
is die camping ook wat voor jeugd?
en zijn er veel nederlanders?

Michel Nas schreef:
Geef even aan welke omgeving je het zoekt
De omgeving maak in preciepe niet zo veel uit,
als u er eentje heeft,
Graag snel antwoord

spookycat schreef:
Wij hadden het voorig jaar reuze naar onze zin in lodin bij nechanice
Die camping ziet er geweldig uit,
maar zijn er ook veel nederlander?
en veel jeugd??
Gr
 

spookycat

† In Memoriam
Camp lodin is een nieuwe rustige camping in een godvergeten dorpje waar ik savonds alleen de dorpsjeugd in het kroegje op de camping tegenkwam
De andere is veel groter met heel veel nederlanders en ook heel leuk zwembad,deze is meer iets voor jullie denk ik
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Als ik op vakantie ga, wil ik juist niet naar een plek waar veel Nederlanders en, nog erger, veel jeugd rondloopt. Camping Lodin klinkt mij stukken beter in de oren. Maar goed, niet iedereen is zoals mij (gelukkig niet :deuk: ). Succes ermee! :D
 

spookycat

† In Memoriam
Wij vonden lodin ook leuker lukaz,1 hospoda in het dorp waar je lekker kon eten,op de camping en bij het zwembad ook iets te eten
Heel rustig maar gezellig,na 23 nachtjes daar te zijn hadden we het gevoel dat we al een beetje bij het dorp hoorde
Een meneer,hij woonde bij zlin,we verstonden er niks van maar elke morgen stond hij met zen zelf gestookt spul aan de caravan,zelfs Freddy moest proeven toen hij bij ons op bezoek was
Maar ik snap heel goed dat de jeugd wat anders wil hoor
 
hallo Rosa,
Namens mijn dochter moet ik je camping vidlak aanbevelen.Zij is bijna 16.
Van disco etc is geen sprake. Wel ruime plaatsen en o.a.een leuk zwemmeer.
Meestal wordt het zo geregeld zodat de jeugd een eigen kampvuur heeft.En volgens charlotte is het vooral gezellig.
Wij hebben al gereserveerd.
Ik heb eerst haar even gevraagd , want bijna iedereen op dit forum weet dat ik fan van vidlak ben.

Groetjes Hilde


Hilde
 
Hoi Hilde,

Nou dankuwel, wat leuk dat u het heeft nagevraagd bij uw dochter. Zo iets is wel wat ik in gedachten had. Mijn ouders zijn namelijk ook geen voorstander van een megacamping met discotheek etc.
De camping ziet er mooi uit, prachtige plaatsen! We hebben goed vergelijkingsmateriaal waar we toch steeds weer op terugvallen, namelijk een camping in frankrijk; Le Port de Limeuil. De plaatsen zijn daar zeer ruim en er is veel groen.

Ik zou het liefst wel iets willen van een ontmoetingsplaats, maar ik ga dit jaar al 3 keer zelfstandig op vakantie, dus eigenlijk mag ik niet teveel eisen toch.. mijn ouders gaan tenslotte maar 1 keer per jaar:). En wie weet waar we uitkomen..?!Maar ik vind het altijd leuk om tips binnen te krijgen, dus bedankt voor de moeite!

Groetjes,

Rosa
 
campings

Hallo, ik ben op zoek naar een camping in Tsjechië, ben er nog nooit geweest maar wie kan mij vertellen waar een leuke camping is

leuke bosrijke omgeving
zwemmeer
zwembad op de camping
leuke camping voor kinderen 7 en 12 jaar

dus suggesties zijn welkom
 
Hoi Danni36,

Welkom op het forum.
Maar probeer wel even aan te geven in welke regio of streek jullie willen vertoeven in Tsjechie.
En misschien is de optie zoeken ook nog een oplossing.
Voor verdere vragen kun je altijd een beroep op onze kennis doen
 
Bovenaan