Gezocht: camping met zwembad

Topic in 'Kamperen' gestart door CorineKruise, 05-07-2005.

1. Mischien is Camping Kostelec een idee.
    Afgelopen jaar waren er redelijk wat jongeren op de camping. Er is een zwembad aanwezig, welliswaar niet al te groot maar wel lekker verkoelend. De plaatsen zijn ruim, maar als je beschut wilt staan moet je wel snel boeken.

2. Camping voor jongeren, vanaf 14 jaar.

Hallo
    We zoeken een camping met een disco het liefst op de camping of er buiten. (niet al te ver)
    ZWEMBAD!
    en een camping met veel jeugd, leeftijdsgenootjes
    (zelf 15 &16.)
    We zouden snel een reactie willen
    alvast bedankt!

3. Jullie zoeken denk iets in Tsjechie ? Geef even aan welke omgeving je het zoekt of gebruik de zoekfunctie:deuk:

4. is die camping ook wat voor jeugd?
    en zijn er veel nederlanders?

De omgeving maak in preciepe niet zo veel uit,
    als u er eentje heeft,
    Graag snel antwoord

Die camping ziet er geweldig uit,
    maar zijn er ook veel nederlander?
    en veel jeugd??
    Gr

5. spookycat

spookycat † In Memoriam

Camp lodin is een nieuwe rustige camping in een godvergeten dorpje waar ik savonds alleen de dorpsjeugd in het kroegje op de camping tegenkwam
    De andere is veel groter met heel veel nederlanders en ook heel leuk zwembad,deze is meer iets voor jullie denk ik

6. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Als ik op vakantie ga, wil ik juist niet naar een plek waar veel Nederlanders en, nog erger, veel jeugd rondloopt. Camping Lodin klinkt mij stukken beter in de oren. Maar goed, niet iedereen is zoals mij (gelukkig niet :deuk: ). Succes ermee! :D

7. spookycat

spookycat † In Memoriam

Wij vonden lodin ook leuker lukaz,1 hospoda in het dorp waar je lekker kon eten,op de camping en bij het zwembad ook iets te eten
    Heel rustig maar gezellig,na 23 nachtjes daar te zijn hadden we het gevoel dat we al een beetje bij het dorp hoorde
    Een meneer,hij woonde bij zlin,we verstonden er niks van maar elke morgen stond hij met zen zelf gestookt spul aan de caravan,zelfs Freddy moest proeven toen hij bij ons op bezoek was
    Maar ik snap heel goed dat de jeugd wat anders wil hoor

8. En om welke camping gaat het dan?:)

9. spookycat

spookycat † In Memoriam

10. Oke, dankjewel!

Ziet er alleen vreselijk uit als een strafkamp met van die geasfalteerde weggetjes..

Maar daarom toch bedankt!

Groetjes

11. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

Bekijk deze satellietfoto eens Milovice u Horic Daar zijn geen geasfalteerde weggetjes.

12. Bedankt,
    Hoe heet die camping bij zambrek?
    groetjes

13. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

14. Oke. bedankt.
    zijn daar veel nederlanders?
    En jeugd?
    zo ja, dan ziet het er prima uit!

15. hallo Rosa,
    Namens mijn dochter moet ik je camping vidlak aanbevelen.Zij is bijna 16.
    Van disco etc is geen sprake. Wel ruime plaatsen en o.a.een leuk zwemmeer.
    Meestal wordt het zo geregeld zodat de jeugd een eigen kampvuur heeft.En volgens charlotte is het vooral gezellig.
    Wij hebben al gereserveerd.
    Ik heb eerst haar even gevraagd , want bijna iedereen op dit forum weet dat ik fan van vidlak ben.

Groetjes Hilde

Hilde

16. Hoi Hilde,

Nou dankuwel, wat leuk dat u het heeft nagevraagd bij uw dochter. Zo iets is wel wat ik in gedachten had. Mijn ouders zijn namelijk ook geen voorstander van een megacamping met discotheek etc.
    De camping ziet er mooi uit, prachtige plaatsen! We hebben goed vergelijkingsmateriaal waar we toch steeds weer op terugvallen, namelijk een camping in frankrijk; Le Port de Limeuil. De plaatsen zijn daar zeer ruim en er is veel groen.

Ik zou het liefst wel iets willen van een ontmoetingsplaats, maar ik ga dit jaar al 3 keer zelfstandig op vakantie, dus eigenlijk mag ik niet teveel eisen toch.. mijn ouders gaan tenslotte maar 1 keer per jaar:). En wie weet waar we uitkomen..?!Maar ik vind het altijd leuk om tips binnen te krijgen, dus bedankt voor de moeite!

Groetjes,

Rosa

17. campings

Hallo, ik ben op zoek naar een camping in Tsjechië, ben er nog nooit geweest maar wie kan mij vertellen waar een leuke camping is

leuke bosrijke omgeving
    zwemmeer
    zwembad op de camping
    leuke camping voor kinderen 7 en 12 jaar

dus suggesties zijn welkom

18. Hoi Danni36,

Welkom op het forum.
    Maar probeer wel even aan te geven in welke regio of streek jullie willen vertoeven in Tsjechie.
    En misschien is de optie zoeken ook nog een oplossing.
    Voor verdere vragen kun je altijd een beroep op onze kennis doen

19. Roskoz bij Nachod, altijd leuk. Alles aanwezig voor kinderen, ook leuk voor volwassenen.

20. Of autocamp Na Kopci met zwembad bij Bystrice nad Pernstejnem.
    ned. eigenaars (wijzelf dus).

Deel deze pagina