Gezocht; camping met chalets en gezellige avonden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Al een paar keer naar Tsjechie geweest. Elke keer op een camping in een stacaravan. Dit jaar gaat mijn dochter van 21 en schoonzoon ook mee.

We zijn daarom op zoek naar een camping met of een stacaravan of chalet. En het liefst met een gezellig restaurant waar we s'avonds een hapje en drankje kunnen doen, en een partijtje kaarten.

Iemand een idee of tip?
 
Misschien eens kijken bij "Piet Verdun".

http://www.kratochvil.nl/nl/

Krijgt hij ook eens een positieve reactie:toppie: na al zijn fantastische inspanningen en resultaat!

"Als je niet krijgt wat je vraagt, dan krijg je misschien wel iets anders, waar je niet op gerekend hebt".

Disclaimer:
Ik houd niet van campings en ik heb al een huis in Tsjechië.
:beleefd:
 

kuurgast

Donateur
camping met of een stacaravan of chalet. En het liefst met een gezellig restaurant waar we s'avonds een hapje en drankje kunnen doen, en een partijtje kaarten.
Dan moet je gewoon naar campmelnik.cz/accommodatie.
Staan enkele houten huisjes en ben zelf in de terras-kamer geweest. Dat beviel me erg goed.
Dat is een rijtje met ieder een eigen ingang , kamer met terras en eigen douche/wc/keukenblok.
Het restaurant is echt een aanrader.......héél lekker eten voor redelijke prijs. :toppie:
Het motel vooraan de camping zou ik niet aanraden , is echt Tsjechisch......vergane glorie.
 
Bovenaan