Gezocht: camping bij aquapark

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vorig jaar is mijn dochter vanaf Camping Vidlak meegeweest naar Jihlava (waterpark dat oa is genoemd). De afstand is een kleine 20 km.
Als je elke dag wilt misschien een beetje ver. Maar voor enkele malen goed te doen.
De camping heeft wel een zwemmeertje.
Groetjes Hilde

 
camping naast aquapark

wij zijn vorig jaar in Zamberk geweest. En camping met schoon sanitair en naast de camping een zwembad met glijbanen en bubbelbad, je moet wel een pasje kopen bij het zwembad en daar kun je dan geld opzetten voor het glijden en het bubbelen. Het moet wel mooi weer zijn want het water wordt door de zon verwarmt. Ook tennisbanen naast de camping. En je kunt lopend naar het plaatsje waar een goede Pizzeria zit. Naast de camping zit ook nog een restaurantje en patat e.d kunje er ook kopen. Plaatsen op de camping vrij, geen afgebakende plekken. Wij vonden het een leuke camping.
 
Is camping Zambek een grote of kleine camping? Komen er veel Nederlanders of juist meer Tsjechen of andere nationaliteiten? Is het er leuk voor een zeventienjarige die contact zoekt met leeftijdgenoten.Zijn er bv. tafeltennistafels of iets dergelijks. Ik hoop op wat antwoorden.
Groeten,Sonja.
 
prijzen vodni raj aquapark

hallo

ik ben net gaan kijken op de site en alles staat in tsjechisch: vroeg me af hoeveel het kost daar, veel geld, ong hoeveel? en is dat al apart zo binnen en buiten zwembaden?
 

pepo

† In Memoriam
http://www.vodniraj.cz/ vodni raj betekent waterparadijs, stad = Jihlava

binnenparadijs: prijs p.p.p.d. (10:00 - 19:00) 75 CZK (plm 3 euro)
buitenparadijs: prijs p.p.p.d. (10:00 - 20:00) 200 CZK (veel faciliteiten)
Bazen E.Rosickeho prijs p.p.p.uur 35 CZK (zwembanen en veel faciliteiten)

Deze gegevens zijn indicatief; de genoemde waterparadijs heeft diverse openingstijden en ook prijzen, die afhankelijk zijn van de leeftijd en zelfs van de lichaamshoogte van de bezoekers. Dus ben je kleiner, dan 125 cm, dan val je in een goedkoper tariefgroep.

deze uitleg n.a.v. jouw PM naar Punk
 
Bovenaan