Gezocht: apotheek omgeving Rimov/Polzov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey,

Ik ben een domoor wat betreft kaarten en via internet iets opzoeken....dat laat ik altijd aan Kuurgast over ;). Nu ben ik een vrij verkrijgbaar medicijn vergeten in BE en weet dat het hier ook vrij verkrijgbaar is.....maar ik kan dus geen apotheek vinden. Knap vervelend.....
Weet iemand of kan iemand even meehelpen zoeken?

Bedankt vast!!
 
apotheek is tegenwoordig toch eigenlijk in de wat grotere plaatsen zo te vinden. dr max zit bij grote supermarkten als een kaufland. en het groene kruis is duidelijk zichtbaar voor iedere toerist.
Geen mapy voor nodig hoor kuurgast haha
 
Met bovenstaande ervaring wordt jullie zoektocht naar informatie wat méér afgebakend!
Tip, let ook op bus- en treinverbindingen, kleuter- en lagere school, gezondheidscentrum(pje) zoals kinder-, huisarts, apotheek, tandarts etc.
Niets is zo lastig als men iemand nodig heeft uit die groep en er ligt 1 meter sneeuw!!

er is al eerder getipt naar Radka, hier de link: www.hartmanova.eu/belgie
 
Als jullie "iets" zoeken in de Šumava, houd dan rekening met art. 114/1992, paragraaf 16 en 26 in de wet op bescherming natuur en landschap, dat het gebruik van chemische stoffen op wegen in natuurgebieden verboden is!

Er mag dus niet met zout gestrooid worden (men gebruikt in dit geval sintels of verbrandingsslakken)!
 
Thx Camyl, Dit was ons ook volkomen duidelijk. Toevallig was een van de bewoners arts, maar net die dag niet thuis. Niet zo handig haha.
Dat er (bijna nergens) gestrooid mag worden in Tsjechië wist ik. Aan de ene kant goed, aan de andere kant....als ik sommigen Tsjechen zie crossen manman hoeveel doden vallen er dan niet in de winter?

Nee, Polzov is geweldig hoor! Voor een vakantie ;) Niet om permanent te wonen. Er liggen echter wel wat grotere dorpen omheen die alles bevatten, eveneens de rust.
Bedankt ook voor de link, ga hem eens rustig bekijken.

Edit: Radka en haar man heb ik al eens contact mee gehad en houden wij zeker in ons achterhoofd wanneer de echte paperassen boven komen....overigens bestellen wij hier onze vignetten :) Altijd handig en super service!!
 
Bovenaan