Geld overmaken van Tsjechie naar Nederland

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Afgelopen donderdag is er een bedrag overgemaakt van CSOB (SEPA betaling) naar een bank in Nederland.
Vandaag is het geld nog niet binnen. Heeft iemand ervaring met de duur van dit soort overboekingen?
 
Donderdag overgemaakt is dan waarschijnlijk maandag binnen. Ik boek elke maand geld over vanaf CZ naar NL en dit duurt 2 dagen naar de Rabobank vanaf Csob. Zaterdag en zondag gebeurd er niks met je geld.

Gr,
Ronald
 
Afgelopen donderdag is er een bedrag overgemaakt van CSOB (SEPA betaling) naar een bank in Nederland.
Vandaag is het geld nog niet binnen. Heeft iemand ervaring met de duur van dit soort overboekingen?

Bij mij duurt het meestal een dag of drie voor ik het zie staan op mijn tsjechische rekening. In het weekend gebeurd er inderdaad niets bij de banken.
 
Vanuit NL overgemaakt naar CZ zie je meestal de volgende dag al het bedrag staan bij de onverwerkte boekingen.
Omgekeerd weet ik het niet maar in het weekend doen de banken niets in CZ!

ING en Raiffeisenbank
Euro overboekingen
 

pepo

† In Memoriam
Wat misschien belangrijk is (ook om te vermelden), over welke banken het hier gaat en of dat van de Euro naar de CZK rekening gaat of anders om.
 
Wat misschien belangrijk is (ook om te vermelden), over welke banken het hier gaat en of dat van de Euro naar de CZK rekening gaat of anders om.
SEPA boeking is uitgevoerd afgelopen donderdag bij CSOB en was zo goed als meteen zichtbaar in internetbankieren als uitgevoerd. Rekening is in CZK, maar SEPA boeking kan alleen in in euro's, dus is het in euro.

Ontvanger in Nederland is ABN
 
Spoedopdracht bestaat inderdaad bij KB .Een normale overboeking kan wel een week duren van KB naar ABN .

Omgekeerd trouwens ook, heb laatst de 23e overgeboekt uit NL-ABN en het was pas de 31e binnen bij KB
 
Bovenaan