Geen TV Prima meer?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Is het iemand bekend of er wijzigingen zijn in de doorgifte van TV Prima via de satelliet? Ik weet dat er veranderingen gaande zijn van Cryptoworks naar Irdeto. Maar of dat er mee te maken heeft?
 
Wij ontvangen wel met de nieuwe kaart van Irdeto gewoon Prima TV. Sat. 3A transpondernr.12.525(V)/27.500.
 
Hallo,
sinds 20-10-2012 zijn veel zenders veranderd in irdento.
Heb een mail via skylink gestuurd of men de kaart kan wisselen en of dat men een nieuwe krijgt gestuurd. Krijg tot heden geen antwoord???
heb een kaart van skylink gekocht voor 4 jaar terug en ze zeiden dat deze altijd werkt. de kaart die ik heb, heb ik uitgelezen dat ik alleen met deze kaart de volgende zenders kan ontvangen.

CT1, CT2, STV1, STV2 EN ENKELE NIET GECODEERDE REGIONALE ZENDERS

Ben vorige maand nog in Slowakije geweest en voor mijn schoonouders een Skylink kaart HD gekocht 84 euro.
Ik denk dat ik de familie bel en vraag of ze me een nieuwe kaart kunnen bezorgen.

indien reaktie graag een PM

mail naar *****@planet.nl
 
Aha, maar alleen een Irdetokaart zal denk ik niet genoeg zijn. Ook een andere kaartlezer (Common Interface) zal dan waarschijnlijk nodig zijn. Want lijkt mij, een Cryptowork kaartlezer kan geen Irdetokaart decoderen.
 
Ik heb een VU+ solo geen prbleem met kaart. maar ik denk dat we een nieuwe moeten kopen. want deze kaart werkt alleen nog voor stv1 . stv. ct1 `.ct2. ze zijn gewisseld van Cryptoworks naar Irdento 2. zal morgen de vrouw laten bellen naar Skylink. om te vragen hoe het is met een nieuwe kaart en waarom de klanten geen nieuwe krijgen als ze wat hebben veranderd. zal dit deze week vermelden wat ze hebben gezegd.
gr Jan
 
Cor, gek genoeg had ik ook nog beeld. Er waren wel een aantal programma's die het in eerste instantie niet leken te doen. Aan de hand van de programmalijst van skylink, waar opstaat welke programma's ik zou moeten kunnen ontvangen, heb ik die handmatig in de volgorde gezet die me handig leek. Het programma wat bij mij eerst op 4 stond, stond nu ergens in de 500. Op 4 gaf hij aan dat het een gecodeerd kanaal was. Het was even puzzelen, maar nu kan ik alles weer zien, nu nog verstaan..... Maar dat is een ander probleem ;)
 
Hallo, het probleem is opgelost.
op de site www.skylink.sk of cs heb ik het kaartnummer ingevuld en ingelogd.
daar na via kreditkaart 14,40 euro betaald. en na 1 minuut had ik weer de zenders.
Markiza, Prima , Joj enz enz
vanaf 20 okt moet men p.j 14,40 euro betalen om de zenders te kunnen zien
ik hoop hier mee iedereen te hebben ingelicht.

m.v.g
Jan
 
Bedankt Jan. Goede informatie. Nog een vraagje. Vanuit NL betalen in € aan Skylink.SK kan dat voor een in CZ geregistreerde kaart?
mvg
Carel
 
Hallo Carel. Ik woon in nederland (Hoensbroek) en heb een Slowaakse vrouw getrouwd.
Op de site kun je met een visa kaart betalen, of daar nu Euro of Krone staat maak niks uit.
Ik heb gewoon van uit nederland betaald , want met een kredit kaart is dit gemakelijk.
als er krone hoef je dit alleen tebetalen het word van zelf omgerekend naar euro op je afschrift.
nog iets. je hoeft geen nieuwe kaart te kopen de oude werk ook na betaling.
als je nog vragen heb hoor ik het wel

m.v.g

Jan

Carel, ben je ook op facebook ? en hoe heet je daar ?
 
Jan, nee, ik zit niet op Facebook of andere social media. Ik doe alles nog met een carbonpapiertje en een Remington schrijfmachine.
 
Bovenaan