Gay scene in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

kuurgast

Donateur
Toevallig was van 13 t/m 19 augustus de 2de Prague Pride die heel goed is verlopen zie artikel op radio.cz/en.
Via de links van praguepride.com vind je wat informatie zoals een overzichtskaart van Tsjechië met uitgaansgelegenheden en de onclub.cz die zichzelf de grootste gayclub noemt van Praag. Via de Onclub kom ik op honiliek.cz/en en zo op gaypride.cz de Prague Gay Guide met Gay-friendly Cafés and Restaurants en veel meer.
Zoals je ziet is er heel veel te doen in Praag in de gayscene.
 
kuurgast en"NogEenWessel", bedankt voor jullie reactie. Ik heb wel gehoord dat je gerust met een jongen naar je hotel kunt komen (ik zou alleen gaan) maar dat het wel soms gevaarlijk is om een rentboy te contacteren. Weten jullie daar iets meer over en waar zijn deze dan makkelijkst en veiligst te vinden? Alvast bedankt
 
Misschien moet er ook eens gekeken worden in hoeverre betaalde seks - waar het hier dus blijkbaar over gaat - strafbaar is.
In dat geval moeten ook de forumregels even geraadpleegd worden.

Niet dat ik iets tegen het onderwerp 'gayscene' heb, maar betaalde seks ligt net iets anders. Zeker als men weet welke vormen van mensenhandel (ook handel in jonge jongens) er achter schuil gaat.

Nogmaals voor de duidelijkheid: ik zou hetzelfde reageren als er vragen kwamen over het bestellen van vrouwelijke prostituees op hotelkamers.
 

kuurgast

Donateur
Helemaal mee eens Dieter ,ben ook tegen betaalde seks.
Over "strafbaar" staat er:Prostitution is legal in the Czech Republic as long as the boy is at least 18 years of age.
 
Iedereen die zich inlaat met prostitutie loopt risico op allerlei gebied, waar ook ter wereld.
Dus begrijp ik de vraag niet zo, of ben je echt zo naïef. Of is het als grap bedoeld?
 
Gewoon precies wat er staat en niet wat u er graag van wil maken.
Er zijn andere sites voor om dat te onderzoeken.
Het heeft niets te maken met wennen.
Misschien heeft het wel te maken met fatsoen.
 

Marcel

Moderator
wat ik probeerde te zeggen :
dit topic blijft gewoon bestaan en open voor reacties zolang er redelijke en normale bijdragen worden geschreven.
zo niet, dan wordt er gemodereerd.
er is ook eens een verhitte discussie geweest over (kinder)prostitutie in Cheb en omgeving. dat topic is ook niet weggehaald omdat er eventueel iemand op het idee kon gaan komen om speciaal naar Cheb te gaan om een verzetje te zoeken.
 
Bovenaan