Garten Camping Jan

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Al sinds de start van deze camping (begin jaren 90) heb ik deze camping meerdere malen bezocht. Naar mijn mening is dit de ideale camping in Praag als je binnen korte tijd (zowel met OV als eigen vervoer) in het centrum wil zijn maar daarbuiten toch lekker rustig van de verblijfplaats wil genieten.

De WC's en douches zijn altijd keurig schoon, OV kaartjes, cola, pivo en wijn is op de camping verkrijgbaar, kook en wasgelegenheid, meerdere goede en goedkopere restaurants in de directe buurt, rustig en afgesloten terrein en de eigenaar is dag en nacht aan de slag om het gras zo groen mogelijk te houden. Ik wil jullie dit adres dan ook niet weerhouden:

Garten Camping Jan
Meteorologická 257/8
Praha 4, Libuš
Tel: +420 241727377

http://home.kpn.nl/campingjan

De zoon van de eigenaar (Jan Jr.) doet trouwens aardig zijn best om een aardig woordje Nederlands te spreken (waarvan een hoop door mijzelf aan hem geleerd :) ) en spreekt vloeiend Engels. De eigenaar zelf spreekt voornamelijk Duits en een heel klein beetje Engels.
 
Camping Jan is een prima camping om te vertoeven als je Praag wilt bezoeken. Alles is aanwezig en de eigenaar is zeer vriendelijk.
De eerste dagen dat we er stonden met de tent was het rustig. De laatste dagen werd de camping vol gezet. Het nadeel daarvan is dat de wc / het toiletgebouw niet toereikend is. Daarbij lijken er geen regels te zijn, waardoor er veel geluidsoverlast was.
 
Geluidoverlast?

Sanitair niet toereikend?

Ik weet zeker dat ik camping Jan nooit zal bezoeken.

Jan kan de boom in.
 
..... De laatste dagen werd de camping vol gezet. Het nadeel daarvan is dat de wc / het toiletgebouw niet toereikend is. Daarbij lijken er geen regels te zijn, waardoor er veel geluidsoverlast was.
@Walburga: Wat heb je gedaan met je klachten? Heb je deze bij de medewerkers ter plaatse neergelegd? Zo ja, wat is hier mee gedaan?

Je klacht kan ik in ieder geval niet beamen. Er zijn op deze kleine tuincamping meerdere WC's en douches aanwezig. Daarnaast is er een ruime ruimte alwaar men zijn/haar (af)was kan doen.

Overigens zal je het in het hoogseizoen ook op andere campings zien dat deze spoedig vol komen te staan. De eigenaren moeten het juist van dit seizoen hebben. Ik adviseer je de schoolvakanties te ontwijken wanneer je in alle rust van campings wenst te genieten :).
 
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een zeer prettige camping! Omdat we met het openbaar vervoer reisden was het juist fijn dat er stoelen, overkappingen ed aanwezig waren. Natuurlijk is het druk in het hoogseizoen. Ik meldde dit alleen maar omdat er misschien mensen zijn die er rust verwachten na een bepaalde tijd enz
 
Bovenaan