Bier & Wijn Gambrinus met gouden etiket?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ben een tijdje niet in tsjechie geweest, maar waar is m'n bier gebleven? gambrinus met gouden etiket en volgens mij was 't 12. bij de penny niet, tesco en albert is 't verdwenen. wie weet waar het nog wel te verkrijgen is?
 
De Penny verkoopt zover ik weet niet alles. Tesco en Albert zetten momenteel nogal in op citroenbier en andere mensonwaardige viezigheid, dus daar iets beter kijken in de hoeken van de schappen.
En dan zijn er ook nog gewone winkels, die je niet overdonderen met zoveel artikelen dat je dat wat je zocht niet vindt.
 
Ja dat klopt wel, maar dat is 10 en excelent 11, maar ik zoek 12 met het gouden etiket.

Heb je een winkelnaam waar ze 't zowiezo hebben in de buurt van semily? ik had ook gedacht dat het misschien seizoensgebonden kan zijn?
 
Gambrinus 12 is net zo seizoensgebonden als een flesje standaard Heineken.
Op de site van Gambrinus staat het met gouden etiket gewoon bij de producten en ik had ook niet anders verwacht. Het niet meer verkopen zou iets zijn als een bakker zonder brood.
Ik denk dat er voldoende winkels zijn die het hebben, gewoon de winkel op de hoek zou ik zeggen.
 
Bovenaan