Horeca Frikandel en kroket

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal. Ik heb een heel oud topic gezien/gelezen over de frikandel en de kroket...
Ikzelf ben er gek op. Maar helaas is het NERGENS te krijgen. Ook niet bij de makro (vandaag nog geweest). Nu heb ik een paar maanden geleden vanuit Holland een paar dozen meegenomen. Op die doos staat een adres albert.cz. Maar die heeft ze ook niet?? Ik hoop dat iemand wel weet wie of waar ik ze kan krijgen. Ikzelf woon in přerov..

Gr Michel :)
 
Wel heel toevallig dat je nu net dit topic start, want wij hebben vanavond net kroketten en frikandellen gegeten. Zelf meegenomen uit Nederland, maar waar het verder te koop is weet ik niet. Ik had altijd begrepen dat je bij de makro moet zijn, maar dat is dus niet meer zo. Als ik ze ergens in een supermarkt oid tegenkom, zal ik het melden.
 
Iemand in Tannvald heeft een tijdje geleden met nederlandse frikandellen in een tsjechisch advertentiekrantje die op iedere donnderdag uitkomt geadverteerd onder de naam "Hollandska klobasa". Het zijn Peter en Riet Brands. Mischien doen zij er noch mee en mischien zijn ze er noch steeds.Ik heb ook noch hun telefoonnummers. Succes!!!Ik hoor graag hoe het er mee nu is....
 
De firma SVG in Strakonice verkoopt nog steeds bitterballen, kroketten en frikandellen.
Helaas (voor velen) alleen in Zuid Bohemen, regio ongeveer Tábor/Lipnomeer.
 

kuurgast

Donateur
Iemand in Tannvald.....nederlandse frikandellen...."Hollandska klobasa".
Het zijn Peter en Riet Brands. Mischien doen zij er noch mee en mischien zijn ze er noch steeds...
De persoon in Tanvald met Holandská pikantní klobása frikandel wordt gelinkt aan František Jílek.
Dat andere stel is waarschijnlijk terug naar Berghem want hun bedrijf stond geregistreerd tot eind juli 2007.
...SVG in Strakonice...regio ongeveer Tábor/Lipnomeer.
Die kan je vinden in diverse plaatsen ,met hun wagens zie svg.cz/kontakty.
Bij de Dutch pub in Praag bitterballen op de kaart.
De Sprookjesmolen is woensdag Hollandse snackavond.
 
Laatst bewerkt:
Die zou je hier zo kunnen verkopen :D, wij zitten hier straks met bijna 20 Nederlanders te werken, zijn er nu twee, ik en mijn collega en we zijn allebei op zoek naar frikandellen en kroketten ;)
 
De persoon in Tanvald met Holandská pikantní klobása frikandel wordt gelinkt aan František Jílek.
Dat andere stel is waarschijnlijk terug naar Berghem want hun bedrijf stond geregistreerd tot eind juli 2007.

Die kan je vinden in diverse plaatsen ,met hun wagens zie svg.cz/kontakty.

Ik ga ze allebij even contacteren eens zien wat die voor me kunnen betekenen in deze frikandel-loze tijden.

En waar is hier?

Wij zitten in Praha :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De persoon in Tanvald met Holandská pikantní klobása frikandel wordt gelinkt aan František Jílek.
Dat andere stel is waarschijnlijk terug naar Berghem want hun bedrijf stond geregistreerd tot eind juli 2007.

Die kan je vinden in diverse plaatsen ,met hun wagens zie svg.cz/kontakty.
Bij de Dutch pub in Praag bitterballen op de kaart.
De Sprookjesmolen is woensdag Hollandse snackavond.

Die Frantisek Jilek weet ik niet of hij nog wel frikandellen heeft hoor, zijn mailadres frikandel@email.cz kan ik terugbrengen naar twee domeinnamen, frikandel.cz en antikatelier.cz, frikandel.cz staat niet meer op zijn naam die staat op Šimon Světlý (simon.svetly@email.cz), antikatelier.cz staat nog wel op zijn naam.

Dat domein Antikatelier.cz is geregistreerd met telefoonnummer +420.604635748 en op zijn site staat +420.774447756

Misschien moet ik die gewoon eens bellen ook :D

En wij net boven Trutnov.

Da's een eindje lopen voor frikandellen voor mij :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan