Freek-Willem

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit verhaal gaat over Freek-Willem net zo,n type als die van de Gamma maar dan 15 jaar ouder.

Via www.campercontact.nl hadden we een mooie camperplaats aan de Rijn onder Koblenz gevonden .We hadden ons net geïnstalleerd toen er een Hollandse megacamper het terrein op kwam rijden .De man parkeerde naast ons en met veel toeters en bellen werd de automatische uitdraaisteunen,sat installatie enz gedemonstreerd.Na dit alles kwam de man naar ons toe en vroeg of we Engels konden [onze camper heeft een Tsjechiesch kenteken] We antwoorden in het Nederlands waarop hij tegen zijn vrouw riep "schat deze Tsjechen spreken Nederlands":slik::lmfao: ...we kregen de kans niet om uit te leggen dat we Nederlanders zijn die in Tsjechië woonden.....Mary stootte me aan en zei laat maar
.Freek-Willem stelde zich voor en vroeg ons of we hier al eerder geweest waren ..we antwoorden dat dit onze 1e camperreis was .Hij kwam hier al jaren en hij nodigde ons uit om het dorp in te gaan en een terrasje te pakken .Zijn vrouw bleef in de camper ,zat een soap te kijken. Op het plein was een leuke tent waar we neerstreken en aan het barretje zat een schaars geklede dame .Freek willem bestelde voor ons en trakteerde de dame die hierop bij ons kwam zitten .Pamela heette ze en ze begon over Freek-Willem zijn bovenbeen te wrijven .Ik keek Mary aan en zag dat ze moeite had haar lach in te houden "kijk dan"zei ze .Ik zag het nu ook en wilde Freek-Willem waarschuwen maar ik kreeg er geen speld tussen hij bleef maar opscheppen tegen Pamela over zijn eigen zaak etc
.Na een aantal rondje,s moest Freek-Willem naar het toilet en Pamela volgde hem het mannentoilet in We hoorden Freek-Willem een enorme kreet slaan en hij kwam rennend het toilet uit ,zijn geslachtsdeel nog uit zijn broek hangend PAMELA IS EEN VENT!!!!!!
 
Iets soortgelijks hebben wij in Praag in het Rockcafe meegemaakt met iemand die bij ons op bezoek was. Hij moest zo nodig aanpappen met iemand aan de bar en had niet door wat ieder van ons zag, dat het een vent was, we hebben hem wel op tijd gewaarschuwd.

Groet A3.
 
Mijn broer woonde in Thailand.
Nam ie me voor de lol eens mee naar een GoGo bar.
Mooie meiden, wil je niet weten.
Na een paar drankjes naar een andere GoGo bar.
Stuk minder mooie dames.
Zegt ie: kijk dit zijn de echte vrouwen....
 
Bovenaan