foto-albums maken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
:foto: Komende winter wil ik eindelijk eens foto-albums gaan maken want ik loop nu een jaar of 9 achter
- Heeft iemand ervaring met fotoalbums laten maken in Tsjechië?
- Is dit goedkoper dan in Nederland?
- En hoe is de kwaliteit?


Afgelopen weekend heb ik voor het eerst een proefalbum gemaakt voor onze vrienden in Tsjechië. Daarin wilde ik ook namen en plaatsen in zetten. Toen kwam ik er achter dat het programma waar ik dit mee deed geen Tsjechische letters kent. :oeps:
- Weet iemand welke aanbieder in Nederland dit eventueel wel kan?
 
Mijn vrouw heeft een mooi fotoboek laten maken ( met harde kaft) van het bezoek van mijn ouders aan ons huis in Tsjechië.
Ze heeft dat zelf online gedaan bij het Kruidvat. Ook de teksten heeft ze er zelf bij gezet en dat was geen probleem. Gewoon het Tsjechisch toetsenbord installeren op je computer en dan kan je ook die tekens allemaal maken.
 
ik zelf heb een aantal verschillende fotoboeken gemaakt en ik vond zelf Babywalz de beste en goedkoopste, Albelli is ook zeker de moeite waard...allemaal met harde kaft.
suc6!!! Het is een hele leuke hobby.
 
Heb je die albums in Tsjechië laten maken Gerdien?

Ik heb laatst een album gezien van buurman Franz in Tsjechië en dat zag er goed uit Jeanne, maar helaas vergeten welke firma het heeft afgedrukt.
Ga ik navragen. Ben ook benieuwd naar de prijzen, maar vooral naar de kwaliteit, die haalt het in Nederland in de meeste gevallen bijna lange na niet tov gewoon afgedrukte foto's.
 
Bovenaan