Forummeeting

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey volgende keer kom ik ook misschien!!
heb heel veel gedownloade Tsjechische films en muziek dus dat komt allemaal wel goed!!! misschien als mijn ouders eens op vakantie zijn kunnen jullie hier komen, maar heb alleen niet een erg groot huis. Buiten dat ik ga in December 4 maanden weg stage lopen in oostenrijk dus zal ik eventueele2 meetings wel missen dan.
 
Jullie lezen mijn gedachten! Gewoon oudewets(?) gitaar spelen, zingen op ons best, vuur ( ik hoorde dat in NL geen open vuur gemaakt mag worden) en "spekacky" op een houten takje. Heerlijk. Dat zou echt fantastisch zijn.
Klaro, odhaduju ze Nohavica je tvuj oblibenec, nebo se mylim? ( ...kde je ti konec muj jediny priteli...)
Cau Iva
35.gif
35.gif
 
Lijkt me gezellig zo. Heb het alleen in CZ meegemaakt. Gezellig barbequen met gitaar concert.
smile.gif


Waarchijnlijk moet je ,betreft vuur, toestemming vragen bij brandweer of gemeente.
 
Jammer dat het allemaal zo moeilijk is! Zo veel regeltjes...maar dat krijg je in klein landje met zoveel mensen, he?
Jo a Ivo, Nohavicu mam moc rada, ale je vlastne jeden z velikanske rady. Mam pro nej slabost hlavne kvuli textum... a jinak znam strasnou spoustu pisnicek prave k taboraku ci k nocnimu posezeni doma pri sklenicce.
 
Gabino, cetla jsem na internet ze v Zandvoortu na plaz jsi muzes udelat ohen....tak mocna nekdy v lete....
 
Ach... fikkie stoken in je eigen tuin kan echt wel, als je er niemand mee lastig valt of in gevaar brengt... ik heb al heel wat pallets weg gebrand op de BBQ......
 
Bovenaan