Forumleden omg. Krasna Lipa-Rumburk-Sluknov-Mikolasovice?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Helaas zijn mijn ervaringen minder,Ik vind dit heel jammer,want mogelijk heb ik veel werk.
Een maand of 3/4 geleden zijn ze komen kijken en daarna is het wel heel stil geworden.Ik ben er zelf nogmaals geweest en weer niets.
Ik kan dus niet zeggen goed en betaalbaar,want heel eenvoudig:ze zijn nooit gekomen.Jammer jammer.
 
Hallo Ed

Ed, wie heb jij benadert bij Teen Challenge?
Jammer maar ik ben er van overtuigd dat de mensen die ik gesproken heb erg zorgvuldig zijn (zeker voor CZ).

Hartelijke groet, Frans
 
Frans,
Ik heb in eerste instantie gesproken met ,ik denk,de 2 werkmensen.1 sprak goed Engels en de ander wat minder.
Nadat je verteld had over teen challenge ben ik in Sluknov geweest en heb met bijna iedereen gesproken.Dhr van der Veen en volgens mij Paul(werkbegeleider/uitvoerder).In eerste instantie wist ik niet dat de werklieden bij Teen hoorde,maar dat bleek later.Een ieder was het er over eens dat het niet kon ,dat je niets van je laat horen.Vervolgens laten ze dus weer niets horen.Ik kreeg wel een week of 3/4 geleden een mailtje dat er binnen 2 weken contact opgenomen zou worden.Niets dus.Ik heb dhr van der Veen zelf gemailt en kreeg daarna contact.Hij vond het vervelend en hij zou wat meer de vinger aan de pols gaan houden.Dat lijkt me ook nodig,want dit is natuurlijk weinig reclame.Ik vindt dit zeer spijtig,zeker als je iets wilt opbouwen,maar ik denk toch dat ze binnen de eigen organisatie het eea beter moeten regelen.Net wat ik voorheen schreef:ik ben nog niet positief en dit soort zaken komen me heel bekend voor.
 
Ja dat is een ander geluid, Ed.
Onze ervaringen staan dus haaks op elkaar.
Volgend voorjaar maar eens gaan afwachten dus!
Bij ons liep e.e.a. via Tomas Kacer, hij is de chef van Teen Challenge in Sluknov.
De begeleider/meewerker noemde zich James (Kuba) en daar hadden we prima contact mee.

Mail : *******@gmail.com of ********

Tel : ********

Groet, Frans
 
Inmiddels heb ik excuses gekregen van Tomas.Hij had het verkeerd begrepen.Hij had inderdaad de tijd tot oktober,zoals afgesproken,maar ik heb nog nooit een offerte gezien.Dat was ook steeds mijn vraag.Zij hadden het in de planning staan voor het najaar.Na half oktober is er buiten bijna niet meer te werken met beton,maar hebben nooit een offerte gestuurd.Omdat het een behoorlijke klus is,wil ik graag vtv weten wat het ongeveer gaat kosten.Lijkt me vanzelfsprekend,want anders loopt dat uit de hand en gaat het alsnog niet door.
Hij gaat alles nu toch in werking zetten.
Kleine correctie van Tomas. Dhr van der Veen had hier geen schuld aan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch hoop dat alles goed komt en ik net zo positief ben als Frans.
Het is uiteindelijk toch belangrijk voor ons allemaal als we een goede partner gevonden hebben voor ons werk,want dat hebben we allemaal.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Bijeenkomst

Volgende week is het herfst vakantie.Komen we weer bij elkaar in Rumburk?
Ondertussen zijn de werkzaamheden bijna afgerond.Het schijnt dat er na de aanvangsproblemen iets heel moois van gemaakt is.Ik ben heel benieuwd.Ik zal het hier laten weten ,met een foto.
 
Het is al even geleden dat we het hebben gehad over teen challenge.We hadden wat aanvangs problemen,zullen we maar zeggen.Het uiteindelijke resultaat is wel goed geworden.Ze hebben het allemaal keurig voor elkaar gemaakt en ik zal een dezer dagen een foto plaatsen.Complimenten voor Jacub en zijn partner.
Wordt er nog wat afgesproken tussen kerst en oud en nieuw?Wij gaan 2e kerstdag rijden en mogelijk daar 2 weken verblijven.Hopelijk met wat sneeuw.
 

Vodnik

† In Memoriam
tot nu toe geen sneeuw, dat wil zeggen een klein beetje op luzicky hory net op een moment dat ik het paseerde (komende van Praag). Een beetje sneeuw en een aantal vrachtwagens in problemen, maar wel met pools kenteken!
Wij zijn vanaf 2de kerstdag in Jirikov en als ik het goed heb Carla en Wim ook dus koffie met gebak bij venetie?
 
Bovenaan