Flipperkasten in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Gegroet allen,

Sinds een aantal maanden woon ik in Praag.

In Nederland heb ik de afgelopen tien jaar de gewoonte (noem het een hobby...) opgepakt om een paar keer per week te gaan flipperen in de lokale kroegen/friettenten. Dat was geen probleem want er zijn nog genoeg flipperkasten in Nederland.

Hier in Praag zijn die apparaten echter schaarser en ik zou graag mijn niveau op peil houden :D voor het volgende europese kampioenschap (jaha, dat bestaat!)

Tot nu toe heb ik pas zes flipperkasten gevonden (waarvan er vijf het ook daadwerkelijk doen) in deze grote stad....

Ziehier mijn lijstje:
Chateau Rouge: 2X
Wakata: 2X
Sabotage: 1x
Rock cafe: 1x (stuk)

Mijn vraag is dus:
Weet iemand meer plaatsen (kroegen/restaurant/etc) waar flipperkasten staan? Dan kan ik mijn training namelijk weer uitbreiden.

Dank u wel!
 
R

Rijk&

Guest
Als je een beetje flipperniveau hebt, is het misschien verstandig er één zelf te kopen.

Jammer dat je nu pas er om vraagt, ik heb er (nog zo'n lekker ouderwetse spinn wheel) zes jaar geleden weggeven aan een jeugdhonk, Zo'n herrie bak uit de jaren zestig die je moest behandelen met zachte drang anders sloeg ze op TILT!

En ik spreek in vrouwelijke vorm omdat die in behandeling en uitstraling iets vrouwelijks had.
 
Een eigen flipperkast kopen heb ik nog altijd in mijn kop zitten, maar op het moment heb ik een beetje ruimtegebrek.

Ik heb trouwens wat onderzoek verricht en heb nog een aantal flippertenten gevonden. Ik ben nog niet overal langs geweest om te controleren of ze er echt eentje hebben.

Voor de liefhebbers heb ik ze op google maps gelokaliseerd:

Flipperkasten in Praag

Street cafe op Blanicka heeft er in ieder geval een, ik heb daar anderhalf uur op 10 kronen gespeeld, en had aan het eind zelfs nog een spelletje over!
 
grappig, ik zal het in de gaten houden als ik er 1 tegen kom. :)

waar woon je in Praag? kunnen wel ene keer een biertje doen. ik ken weinig Nederlanders hier. niet dat dat erg is. Oh ja, flipperen hou ik helemaal niet van. :D
 
NogEenWessel schreef:
Ik heb trouwens nog wat onderzoek verricht, en heb nog een aantal flippertenten gevonden, ik ben nog niet overal langs geweest om te controleren of ze er echt eentje hebben.
.....
Street cafe op Blanicka heeft er in ieder geval een, ik heb daar anderhalf uur op 10 kronen gespeeld, en had aan het eind zelfs nog een spelletje over!
Ey bedankt man !!

Heb zelf net me flipperkast verkocht in nederland om dat ik hier werk voor groot deel van me tijd.

Deze ga ik zeker effe opzoeken dit weekend onder het genot van een lekker tjechie's biertje!
Thanks !
 
Slick-Rick,

Dan kan ik je beter de actuele stand van zaken geven, dan weet je zeker dat je er eentje vindt.

In dat Street cafe hadden ze ten eerste geen bier (dat was op) en bovendien waren een aantal mannen alle speelapparaten eruit aan het slepen. De flipperkast lieten ze nog maar even staan om dat ik erop speelde, denk ik. Ik weet dus niet of de kast er nog staat of dat zelfs het cafe er nog is.

Ik heb een handig paginaatje in elkaar gezet met een lijst van flipperkasten die ik heb aangeraakt in de afgelopen 5 maanden:

http://flipperkasten.inpraag.nl/flipperkasten-lijst.php

Misschien komen we elkaar nog eens tegen bij een van die kasten.
 
Bovenaan