Sterke drank Fernet Stock

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

da's leuk

Kijk kijk, nou maken ze al een documentaire van mijn drankje. We zijn weer redelijk door de voorraad heen en moeten nog een half jaartje wachten voordat we het weer aan kunnen vullen. Als iemand nog leuke tips heeft voor de omgeving Pilzn dan houden we ons aanbevolen.
 
Ziezo, we hebben weer wat voorraad: anderhalve liter Fernet Citrus, een halve liter Fernet (maar die is al bijna weer op), een liter Becherovka en ook nog een liter Becherovka Lemond (voor Eus).
Eens zien hoe lang we ermee doen...
 
Ha die Punk, glasbak nog steeds voor de deur.......??:D

Wat mij nou overkwam vorige week; er bleek een muis in onze schuur geweest te zijn gezien de knaagsporen aan de voorraad af te bakken broodjes die daar lagen. Ik moest de voorraadkast buiten leeg maken en daar onze etenswarenvoorraad gaan bewaren. Deze voorraad kast gebruikte ik voor wijn en dergelijke zaken. Ik ruim die kast helemaal leeg en wat komt er helemaal achteruit de kast tevoorschijn, jaja idd een half litertje Fernet citrus en een half litertje Becherovka. Tsjonge mijn week was gelijk weer goed... Man man wat een gelukje he.........:stout:
Wel wat belegen zo langzamerhand maar nog wel lekker hoor !!:ja:
 
Neuh, ik heb mij gematigd opgesteld. Halve litertje Fernet Citrus is gisteravond gehalveerd, dat wel...
Tot mijn grote vreugde zag ik gisteravond in de koelkast ook nog een liter Magister staan. Helemaal vergeten dat die ook meegelift was. :stout:
 
Bovenaan