Sterke drank Fernet Stock

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

leuke reacties maar nog geen verkoopadres

Toch leuk, hoe een vraagje een kettingreactie op gang kan brengen. Ik wilde alleen weten of iemand wist waar de Fernet Stock Citron te koop is. Dat smaken verschillen wist ik al en dat is maar goed ook want anders dronk iedereen hetzelfde.:cheers: Ik hoop nog steeds dat iemand me dat kan vertellen, alhoewel ik er een hard hoofd in heb gekregen en dat komt niet van de drank.:lache:
 
hallo
het is inderdaad van het merk Fernet
de stock is de bittere variant en meer stijl underberg
de citrus is zalig maar enkel daar te verkrijgen :snotter:
heb er dit jaar al zo'n 10 flessen meegebracht naar belgie
:cheers:
 
Foei, gaat bikerfriet nog ff verwarring zaaien! :kwaad: :stout:

fernet2.jpg

Zoals Gorrit terecht opmerkt: Fernet is het product, niet de merknaam. Stock is de merknaam.

En de Tsjechische Fernet Stock moet men dus beslist niet verwarren met Fernet Branco (die wèl overal verkocht wordt). Dat is een geheel ander, Italiaans drankje.
 
3 liter

Mijn zwager moest voor zijn werk naar Decin, en dus hem de opdracht gegeven om wat flessen mee te nemen voor ons. En dus er staat weer drie liter in de kast!!! Kunne wij weer even vooruit :proost:
 
Ik heb nog 2 1/2 liter, maar Jacob zat gisteren al te schenken aan pa en moe. Zo red ik het niet tot de zomer he.
Overigens fernet moet echt van Stock zijn. Goedkope fernet is smerig, zelfs door de cola.
 
Helaas is hier volgens mij niets te krijgen wat vergelijkbaar is met fernet stock. Vandaar ook mijn speurtocht en uiteindelijk toch uit Tsjechie moeten laten komen.:stout: Over 6 weken gaan we zelf weer de voorraad aanvullen.
 
Bovenaan