Expat in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goedendag,

Ik ben Monique en ik ga eind maart voor onbepaalde tijd in dienst treden van een internationaal servicebureau in Praag. Gedurende de afgelopen 23 jaar was ik zelfstandig ondernemer en de afgelopen 5 jaar had ik ook geen vaste thuisbasis (als nomade reisde ik de wereld rond). Nu ben ik toe aan een eigen plek en financiële zekerheid. Het zal dus best wennen worden om na al die jaren complete vrijheid weer full-time in loondienst te gaan.

Ik kijk enorm uit naar mijn nieuwe leven.
 
Hoi Monique,
Spannend hoor! Ben je al (een beetje) bekend in Tsjechië/Praag? Wat moet ik mij voorstellen bij een "internationaal servicebureau"? Hoe dan ook, alvast veel plezier en succes gewenst!
Misschien leuk om - als je de tijd hebt - zo nu en dan wat van je ervaringen met ons te delen... ;)
 
Dank voor je reactie. Ben nu in totaal 4 keer naar Praag geweest dus begin het een beetje te kennen.
Ik ga werken bij Accenture.
Ik zou het heel leuk vinden om mijn ervaringen te delen maar tot nu toe zijn mijn ervaringen op dit forum niet erg positief. Heb 1 vraag gesteld met een advies over een bankrekening maar de antwoorden waren niet echt bemoedigend dus ik weet niet of dit forum wel bij mij past.
 
tsja het forum staat nokvol met adviezen over alles mogelijk.
over banken wordt er eindeloos geschreven.
de zoekfunctie is er ook.
iedere situatie is anders ,ik ben ondernemer en ga uit van eigen initiatief.
anderen.......
 
Bovenaan