Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo, mijn naam is Leontine.

De link met Tsjechië is dat ik er wil gaan wonen rond 1 september 2019. Hier in Nederland is het financieel voor mij slecht leefbaar en kan ik niet de dingen doen die ik nodig heb en wil doen. Op nr. 1 staat: werken aan mijn gezondheid. Ik ben met 50 jaar te jong om achter de geraniums te zitten en dus zoek ik het avontuur op in Tsjechië! Ik hoop in het prachtige Karlsbad stad of nabije omgeving mijn plekje te vinden en ik ga huren, niet kopen. Eerst maar zien dat het voor mij de juiste keuze is. Maar wat is het daar mooi en wat verheug ik me erop!!! En voor alle wijsheden over dit land hoop ik hier eventueel extra info te vinden en te krijgen.

Groetjes!:toppie:
 

Ad Verschoor

Donateur
welkom in het paradijs
Niet alleen welkom in het paradijs dat Tsjechië heet, maar ook en vooral op dit Forum.
Overigens een prachtig gebied waar je je denkt te gaan vestigen en mogelijk dat plaatsen rondom Karlovy Vary wel wat goedkoper zijn qua huur van een woning. Misschien dat Nederlanders, die in West-Bohemen wonen je verder kunnen helpen. Ik onderschrijf hiermee dus de goede adviezen van Curious. Wellicht is een oproep te plaatsen in de rubriek wonen.
Veel succes op je zoektocht !!!
 
Hoi Leontine.

Leuk dat je bij ons op het forum komt.
En wat een mooi vooruitzicht.
Het hele jaar in Tsjechië. :wow:
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat en hoop dat je ons op de hoogte houdt.

Groet Luigi.
 
Bovenaan