Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit jaar gaan wij, gezin met twee dochters van 6 en 8, voor het eerst met zijn 4-en naar Tsjechië. We gaan eerst een ruime week naar het Reuzengebergte, dan 1 nachtje Praag en tot slot nog een ruime week naar het Lipnomeer.

Zelf zijn we al vaker naar Tsjechië geweest, alleen nog niet met de kinderen erbij dus. Er zijn hier vast wel goede ideeën op te doen wat leuk is met de kinderen :).
 
Hallo Zeezuiper, ik hoop dat je ook van bier houdt, want dat drinken ze daar ook. Misschien omdat er geen zee is. Wij gaan dit jaar ook weer naar het Reuzengebergte. Wij gaan kamperen. Jullie ook? Wij zijn er al een aantal keren geweest, dus als je vragen hebt?......
 
Hallo Zeezuiper, ik hoop dat je ook van bier houdt, want dat drinken ze daar ook. Misschien omdat er geen zee is. Wij gaan dit jaar ook weer naar het Reuzengebergte. Wij gaan kamperen. Jullie ook? Wij zijn er al een aantal keren geweest, dus als je vragen hebt?......
Ha ha, ja anders had ik wel ranja als nick name gekozen :D; Tsjechische Budweiser is een van mijn favorieten.

Kamperen zijn we niet zo van. We hebben via booking.com een drietal opties genomen op pensionnetjes, genoeg keuze! Ben nog aan het inlezen, is altijd al de helft van de pret. De vragen gaan zeker nog komen.
 
Bovenaan