Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, mijn naam is Wesley, ben 29 jaar oud. Wonend in Houten, werken in Vleuten.
Ik ben in mei 2008 voor het eerst in Cz geweest. Ben er inmiddels twee keer een maand in de kost geweest in een pension, een aantal keer skien, mijn vriendin daar ontmoet. Ben er dus nog steeds met grote regelmaat te vinden.
Echt een super mooi land, leuke en vriendelijke mensen, lekker eten.....en...goed bier:D

Groeten Wesley
 
Dank jullie wel, en ik zal er zeker van blijven genieten.
Ik ben er in november om mijn vriendin te vergezellen op een ples, en in december om met haar de jaarwisseling te vieren. Dus dat wordt zeker wel genieten.
 
Inderdaad, een bal. Iedereen in nette kleding en stijldansen, en dat kunnen de Tsjechen wel....zeg ik vanaf mijn stoel :-D In het dorp waar ik kom word het soms georganiseerd door een jagersvereniging, brandweer enz.
 
Dag allemaal,

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden sinds dat ik mij voorstelde hier op dit forum. Ik ben nog steeds met enige regelmaat te vinden in Tsjechie samen met mijn vriendin om haar familie te bezoeken en er een leuke tijd te hebben. Wij zijn sinds dit jaar de trotse eigenaren van een huisje waardoor we heerlijk ons eigen plekje hebben. Dit was al jaren een wens die eindelijk is uitgekomen. We hopen nog heel veel jaar plezier te mogen hebben van ons eigen huisje in CZ en te mogen genieten van alles wat het mooie Tsjechie te bieden heeft. Tot zover een kleine update.

Groeten Wesley
 
Dag,

Wij zitten in de Orlicky hory. Ons dorpje ligt tussen de stadjes Nachod, Nove mesto nad Metuje en Dobruska. Een erg mooie omgeving waar ons huisje op 2,5 Ha eigen grond staat. Erg fijn om daar eindelijk een eigen plekje te hebben.
 
Bovenaan