Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ook wij willen ons even voorstellen,wij zijn Ad en Leny en wij komen uit Oosterhout in Brabant. We zijn beide 63 jaar en sinds enkele maanden lid. We zijn van 3 juli tot 11 juli in Harrachov op vakantie geweest, jammer genoeg troffen we niet met het weer. Toch hadden we een hele fijne vakantie en gaan zeker nog eens overdoen Het was voor ons de derde keer,in1979 en1995 waren we ook al eens in tsjechie We bedanken iedereen van de site voor de leuke tips en hopen jullie nog eens te ontmoeten in tsjechie.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Hallo Ad en Leny,
welkom op dit gezellige en informatieve forum!
Zelf ben ik ook 2x in Harrachov geweest maar dan in de winter. Is (op enige drukte na) ook goed bevallen.
Hebben jullie al nieuwe vakantieplannen in Tsjechie?
groeten, Maria
 
Bedankt voor de reaktie

Hoi allemaal
Dat er in Tsjechie sinds 1979 wel heel veel is verandert, moet ik volmondig beamen toen moesten we eerst visums aanvragen bij de ambasade in Den Haag en tevens mijn vrouw mij en de beide kinderen voor iedere dag een bepaald bedrag verplicht wisselen, we hebben toen ook nog in Praag onze visums bij de vreemdelingenpolitie verlengt We stonden op de camping met ons opeltje en caravan en onze auto werdt constant door de mensen bekeken
ook de verchillen van het asortiment toen en nu in de winkels,kun je niet voorstellen Wij stonden versteld van alles wat er al gerestaureerd is en nu mooi is geverfd was dit het zelfde land? Praag is natuurlijk heel mooi geworden,maar wel ontzettend druk Ik had toen mij niet kunnen voorstellen dat alles binnen 30 jaar zou gaan gebeuren wij waren dit jaar begin juli in Harrachov en het was er zeker niet druk,maar wel gezellig en hebben er heerlijk gegeten en alles wat op de menukaart stond was voorradig en dat was in1979 wel even anders Volgend jaar gaan wij er een rond reis gaan maken niet te veel plannen dus lekker op ons af laten komen,maar nu gaan we Vrijdag voor 2weken naar Angeles-sur-mer en hopelijk nu wel mooi weer
Groetjes van adenleny
 
Bovenaan