Eurocamping Bojkovice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik lees in de reacties hierboven dat het voor de oudere jeugd leuk is. Maar hoe is het voor de wat jongere? Onze kids zijn 5 en 7 jaar. Hebben die hier voldoende vermaak buiten ons om? Volgens de ACSI is er een animatieprogramma en volgens Josef ook. Heb zijn reactie op wat vragen even hieronder geplakt:

The animation programm for children its on play ground with saint and wood furniture,swimming pools are direct in camp - one is 16 x 10 meters and second is 5 x 5 meter with 0,5 metr of water,its here very nice Zoo in Zlin, many castles around and also many aquaparks,town Brno is available by train for 2 hours, mountains area Witte Karpatten is about 20 km distance, its only your decission if you come or no, but here is much to see and you will be satisfied with our camp and country and neiberhoud , Please give me message if you come or no for reservation of good place,

Klinkt heel aardig allemaal. En ook de weersvooruitzichten voor de komende 14 dagen in dat gebied zijn goed.
 
Na twee jaar Balatonmeer (H) zijn we weer terug in Bojkovice. Josef blijft wel verbeteren; terras voor het restaurant is drie keer zo groot geworden en geheel overdekt. Er wordt elke dag een apart lunchgerecht geserveerd en de kaart voor het avondeten is iets uitgebreid. Wel hebben ze nog wat moeite met de doorlooptijd als het erg druk is.
Enkele voetpaden zijn zeer netjes betegeld evenals het trappetje achter het zwembad naar laatste caravanveld. Trap aan de voorkant ( bij de A4-bungalow) is vervangen door een getegelde hellingbaan.
De laatste B-chalets achteraan worden komende winter vernieuwd.

In 2010 was het niet erg druk op de velden, nu ook niet maar ietsje meer dan toen. Wel weer een paar Nederlandse caravans en campers voor een paar nachten (deze keer toevallig enkel oudere echtparen), maar verder vooral Tsjechen en Slowaken met jonge kinderen, in tentjes, caravans en in de huisjes. Alle chaletjes A ėn B zijn bezet.
Het sanitair begint te verouderen maar het wordt nog steeds wel dagelijks mooi schoon gehouden.

In 2010 was het tot laat in de avond erg rumoerig met muziek en geschreeuw, nu is het 's avonds heerlijk rustig.

Er is al enkele jaren geen reclame meer gemaakt in Nederland (vroeger op de caravanbeurs) maar dat is volgens Josef geen bewust beleid om alleen Tsjechen/Slowaken te trekken. Er was gewoon geen tijd voor.

Animatieprogramma voor de kinderen is er niet en voor zover wij hebben meegemaakt ook nooit geweest. Ik kom in campinggidsen nog steeds de vermelding van het 'Mouse-house' tegen, waar kinderen bij slecht weer zogenaamd binnen zouden kunnen spelen.
Die grote barak staat er nog steeds maar was vier jaar geleden al alleen als opslagruimte in gebruik.
Er zijn wel speeltoestellen, direct naast het terras en natuurlijk nog steeds het zwembad en het pierebadje.
Excursies werden in 2010 al niet meer georganiseerd, voor zover ik weet nu ook niet.

Overigens is er op eigen houtje voldoende te doen en te beleven in de omgeving.
 
Hallo allemaal, wij zijn vorig Jaar naar autocamp Zamberk geweest, dit was super leuk! Maar nu willen we een andere omgeving zien en kwamen we uit op camping Bojkovice.
Zo te lezen zijn er veel leuke ervaringen!

Vorig jaar waren de douches gratis, maar heb nu van de eigenaar begrepen dat de douches 20 kronen kosten. Ik begrijp alleen niet helemaal of je de douches kan pauzeren? Weet iemand dat? En is het sanitair schoon?

En weet iemand toevallig op welke plek je het beste kan staan op de camping (nummer), zodat je de hele dag zon hebt op de voorkant van de vouwwagen?
 
Bovenaan