Ervaringen met reisorganisatie Limba.sk ?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn, via de kampioen, bij de site www.limba.sk terecht gekomen. Zijn er mensen die ervaring hebben met boeken via deze site en met de staat waarin de huisjes zich bevinden?
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Limba verhuurt al flink wat jaren zowel in Slowakije als in Tsjechie een groot aantal vakantiewoningen. Als ik zo even op de site zoek, dan zijn dat er in Tsjechie meer dan 1100 en ook de prijzen zijn in vergelijking met de Nederlandse aanbieders een stuk aantrekkelijker. Ervaring heb ik helaas niet met deze organisatie. Mocht je voor Limba kiezen Geetje, laat je ons dan weten hoe 't is verlopen ? ;)
 
De ervaringen die ik op ga doen, die zal ik zeker proberen te delen. Wel vind ik het heel spannend, zo via zo'n echt "buitenlandse site" boeken. We zien wel. In ieder geval zijn we nog druk aan het zoeken.

Geetje
 

Freddy2005

† In Memoriam
Geetje van harte welkom op het forum, als het in jullie bedoeling ligt om naar Tsjechië te gaan, dan ben je hier aan het juiste adres. Laat eens weten waar je denkt heen te gaan en we zullen je graag met alle info overspoelen.:bloem:
 
hahaha, Freddy 2005, we plaatsten samen een bericht Wij hebben wat huisjes geselecteerd in de provincie Moravië. Geen idee wat we ons er precies bij voor moeten stellen, maar ik wacht graag reacties af. We hebben al de gids Trotter van Tsjechië gekocht, en zitten al druk op internet te spitten, maar ervaringen die mensen persoonlijk mee gemaakt hebben zijn altijd welkom!!!!!!!!!!!!

Geetje
 

Pelhřimov

Donateur

slavek

Guest
Hallo Geetje,

Ik weet van mijn schoonmoeder die via limba.sk geboekt had dat deze firma geen exclusief- contracten heeft met de verhuurder zelf. Zij werd kort voor vertrek opgebeld dat het feest niet door kan gaan. Als ik het zo lees dan heeft elk buro wel oogjes en haakjes...
Hoi
Slavek
 
Bovenaan