Ervaringen met MMS naar Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Met mijn mobieltje kan ik foto's maken. Deze heb ik getracht te versturen naar mijn Tsjechische schoonfamilie; ze hebben via Eurotel een telefoon die de foto's technisch gesproken kan ontvangen en tonen. Echter: het werkt niet; Eurotel geeft aan dat ze nog geen buitenlandse MMSen kunnen verwerken. Heeft iemand anders ervaring met andere providers?
Het zou toch zo leuk zijn: kan ik m'n schoonmoeder direct laten zien hoe dat door haar gebreide en opgestuurde truitje op haar kleindochter staat...
 
I tried to ask in Eurotel and they said it works only from few countries/operators. But they were not able to say if it is problem between Orange and Eurotel. It is a question of interconnection contracts as they said. I have Oskar and T-Mobile and have problems to send even SMS to some operators in Holland. You could both contact your customer services and ask what`s the problem. Are you able to try to send the MMS also to another operator? Maybe T-Mobile?
 
Jano, moc te dekuji za informace. Skoda, ze ten MMS ani ten SMS muze dobre fungovat. Zatim nemam znamych v Cechach s MMS mobil a T-Mobile, takze nemuzu to vyzkouset. Asi v lete, kdyz budu v CR, budu mit prilezitost to vyzkoumat.
Cau Bart
 
Wow! Jouw Tsjechisch is heel goed! Nu weet ik meer. Mogelijkheid te proberen is alleen met T-Mobile. Oskar werkt aleen met Eurotel Bratislava en Orange Slovakia :-( Morgen ga ik naar Nederland maar volgende week kom ik terug. We kunnen dat samen proberen dan.
 
Jano, dank voor compliment. al weet ik dat grammatika nooit goed zal worden. Graag probeer ik met je te MMS-en na terugkeer uit NL; goede vakantie toegewenst!

Jacques; ik begrijp je vraag niet helemaal. Heeft het met MMS (multi media messaging) te maken? Anders moet je maar een eigen berichtendraad starten, lijkt me.
 
Bovenaan