Ervaringen met Huize Linda in Sedlonov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben huize Linda als niet prettig ervaren. wat in de reisboeken staat van het huis klopt van geen kant.

wij hebben de hele week mensen over de vloer gehad die alles dus in orde gingen maken. zoals zwembad trap was weg. je zou via mooi balkon naar de ingang van het huis kunnen nou helaas de vloer was te zwak dus we mochten er niet op lopen of zitten. is later in de week in orde gemaakt. voor de rest was het gewoon vies in dat huis we hebben eerst de boel even goed schoongemaakt. en zo kan ik nog wel wat dingen noemen.

ehm we moesten de stroomkosten betalen. op zich niet zo'n probleem, maar wel als er continu werklui bezig zijn en stroom van jou verbruiken. bij aankomst moest alles nog gemaaid worden, heeft ook een paar uur geduurd. en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

verders was de omgeving prachtig hoor. maar raad het huis linda echt af. wij gaan verder stappen ondernemen.
 
ja dat wil ik ook wel weten.
nadat wij veel telefoontjes gepleegd hadden met happy home werden er wel wat dingen in orde gemaakt. dus misschien hebben de volgende bewoners er alleen maar profijt van. wij hadden de hinder ervan :kwaad: vakantie en toch ook weer niet helaas..

maar ik zou me er echt niet teveel van voorstellen. het staat allemaal zo mooi omschreven in de gidsen en in werkelijkheid klopt er dus niets van. naja misschien als jij gaat wel

ben benieuwd.

tsjechie zelf is gewoon schitterend hoor. ook rondom sedlonov. heb mijn ogen uitgekeken daar.
 
Wij hebben voorgeboekt voor de kerst. Graag verneem ik hoe het met happyhome afloopt. We huren al meer dan 10 jaar bij hen, nooit problemen gehad. Ik was dan ook verbaasd over jullie reactie. De beoordelingen over Linda zijn over het algemeen behoorlijk goed. Vandaar dat onze keuze deze keer hierop gevallen is. Hebben jullie gewoon pech gehad of is het daar gewoon een rotzooitje? Wanneer het een rotzooitje is, zullen we overwegen een andere keus te maken.
Ik ben het volledig met je eens: Tsjechie is een pracht land.
":kwaad: vakantie en toch ook weer niet helaas." kan ik niet helemaal volgen.
Groeten, Hans
 
ik zal je zeer zeker op de hoogte houden van de zaken omtrent happy home. het was zelfs zo, de dag dat we weggingen kwam de tussenpersoon nog langs en die wilde ons 50 euro geven als wij geen verdere juridische stappen wilde ondernemen. ik denk dat dat ook al genoeg zegt. ze weten dus dat ze fout zaten met bepaalde dingen.

en wat ik met vakantie en toch niet helaas bedoelde is dat we continu last hadden van de werklui die alles aan het maken waren. als je vakantie hebt mag je toch hopen dat dat allemaal niet gebeurt, of zie ik dat verkeerd. dan wil je gewoon rust en niet steeds lastig gevallen worden.

we gaan zeker nog een keer die kant op, want ik moet zeggen mis de omgeving nu al.

ik kan je als het moet ook wat foto's doormailen. een vriend van ons heeft dus overal foto s van gemaakt. kan vragen of hij ze doorstuurt naar mij, dan kan je zelf oordelen over huis linda.

grtjes cynthia
 
Ach, weet je wat het is.

Je kan stappen ondernemen tegen Happy Home ( waarvoor toch gelijk die link? gesponsord?) maar wat win je ermee.
De huur is een paar honderd euro.
Stel dat je 50% terug krijgt, ben je dan blij?
Een verziekte vakantie.

En van enige reactie van Happy Home (weer die link) op dit forum is geen sprake.
Het blijft muisstil.
Ze denken waarschijnlijk als je mijn naam, Happy Home (!!!!) maar goed schrijft is er niets aan de hand.
 
Als je toevallig Sedlonov zo mooi vindt, wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar huis Cermakova, mooi huis, Tsjechische inrichting, netjes, schoon en groot zonder overdreven luxe. Wel een mooie tuin met vuurplaats en erg rustig. Elke zaterdag komen de eigenaars het gras maaien, maar die gaan dan in een caravan achter het huis thee zetten. Wij vonden ze erg aardig, dus de volgende keer hebben we gevraagd of ze bij ons kwamen zitten. Op de site van Topic Travel kun je het huis bekijken. Groeten Brejcha.
 
ik vind sedlonov inderdaad een heel leuk dorpje hihi en de omgeving ook.
en inderdaad mijn vakantie is toch wel verziekt, dus wat zouden we krijgen van happy home. deze vakantie krijg ik er niet meer voor terug.

wat ik alleen niet snap, is dat de tussenpersoon ons 50 euro aanbood als wij geen juridische stappen zouden ondernemen. dan weet hij toch dat het niet snor zit? of ligt dit aan mij.

ik ga strakkies ff kijken naar dat andere huis wat jullie doorgaven, want we willen met de herfstvakantie weer die kant op.
 
Huis Linda in Sedlonov..

Nou, ben net terug, uit huize Linda... Het huis is groots opgezet, maar ja... alles wat we aanraakten bleek stuk. Zelfs de gordijnrails kwam naar beneden.
Verder rondgereisd in een werkelijk prachtig land, maar wil volgend jaar terug naar Svetla naar Huize Antonio. Een echte aanrader voor twee gezinnen die samen Tsjechie willen bezoeken.
Huize Linda... helaas geen aanrader!
 
Nee, Thomas gezien, bij aankomst om te melden dat we nog 300 eurootjes moest betalen!!! :snotter: Happy home had niet doorgegeven dat het Huis Linda voor 8 personen was. We waren met 11, dus rauw op ons dak! Hadden we moeten lezen op de voucher, was de reactie van Happy Home, maar ja, helaas niets vermeld op het toegangsbewijs. Wel op Internet. Dit is nu aangepast volgens Happy Home, vanaf 1 juli 2007. Nou, daar kopen we iets voor.
Nou ja, Thomas kwam twee dagen later en werd het 150 euro! Hij had de borg nog, dus vrijdagavond kwam hij afrekenen, in het stamcafé in het dorp. Zo uit de losse hand. 50 euro... Zo zie je maar. We houden van het land en zijn mensen, maar volgend jaar toch maar ff iets anders zoeken. Dit huis is bizar, met al zijn gebreken! Gewoon jammer...
 
Ondanks het feit dat dit topic al bijna 5 jaar oud is, willen wij hier toch graag nog op reageren. Vakantiehuis Linda is nog steeds bij ons te huren. Naast de teleurstellende ervaringen met dit vakantiehuis die op dit forum zijn omschreven en die door ons betreurd worden, zijn ook vele tevreden gasten teruggekeerd van een vakantie in huis Linda. Onze product managers zijn continue bezig om de kwaliteit van onze vakantiehuizen te beoordelen en te her-beoordelen. Wij houden de mate van tevredenheid van onze klanten als leidraad aan. Ook Vakantiehuis Linda is daarop beoordeeld. Wij zullen, ook dit jaar weer, kritisch naar de kwaliteit kijken van deze accommodatie en steeds weer heroverwegen of dit huis voldoet aan onze kwaliteitseisen.
 
Ik heb mevrouw Conijn van HP in 2007 al op de hoogte gebracht (telefonisch) van dit topic met negatieve reacties. Er is nooit wat mee gedaan. Nu, 5 jaar later, een reactie. Enigszins laat. Huize Linda is het geld niet waard.
 
Bovenaan