Ervaringen met Hotel Angelo in Pilsen?

Topic in 'Accommodaties' gestart door RickPSV, 28-07-2016.

1. Hallo,
    Wij gaan in augustus 5 nachten naar Hotel Angelo in Pilsen (all inclusive/volpension).
    Heeft iemand hier ervaringen mee of dit een goed hotel is qua het eten (ontbijt, lunchpakket, diner), de gastvriendelijkheid en de voorzieningen?

2. dennuzzz

dennuzzz Donateur

3. cor

cor

is het niet handig om dit soort info op te vragen VOORDAT je een hotel gaat boeken?

Pelhřimov, kuurgast, RoJo en 2 anderen vinden dit leuk/interessant.
  4. Wij hebben er 2x gezeten en vinden het een super hotel.
    Mooie schone kamers, aardig personeel en het ontbijt was erg lekker.

De brouwerij zit aan de overkant, vanaf de eerste etage kan je t hotel verlaten en sta je direct op de brug over de weg heen. Deze oversteken en je staat voor de brouwerij.

Parkeerplaats zat en je hebt ook de mogelijkheid om binnen te parkeren.

Kortom .. een aanrader!!!!

bruinh en Ad Verschoor vinden dit leuk/interessant.
  5. Heb ik ook gedaan, alleen ik wilde ook de meningen van hier mensen weten.

Is er ook een terras bij het hotel/in de buurt van het hotel wat in de avond open is en gezellig is om te zitten?

6. Je zit aan de rand van t centrum, wij zitten nu bij Restaurant U Mansfelda.

Goed eten en een redelijk terras.

7. Zit er ook een terras bij het hotel wat ook in de avond open is?

8. Voor zover ik weet hebben ze geen terras, maar ik heb er eind september en in november gezeten en het was niet echt terrasweer.

9. kuurgast

kuurgast Donateur

In de stad kan je veel goedkoper eten en drinken dan in dat hotel.
    Verschil alleen al tussen cappuccino van 85 kronen daar of iets verder richting stad voor 48 bij bv Rango + U Mansfelda.
    Zie ook de restaurants en bars op mapy.cz.

bruinh en dennuzzz vinden dit leuk/interessant.
  10. We hebben daar een gratis ontbijt, lunch en diner. Maar voor tussendoor is dit handige info! Bedankt.
    Weet je ook of het diner daar goed is? Want daar verschillen de meningen bij de recensies altijd over.

kuurgast vindt dit leuk/interessant.
  11. Nee diner weet ik niet, wij hebben alleen ontbijt gehad en diner gingen we voor naar een restaurant.

bruinh vindt dit leuk/interessant.
  12. Wij hebben bij Vrijuit geboekt en er staat "familiekamer", wat voor kamer of welke kamer word hiermee bedoeld?

bruinh vindt dit leuk/interessant.
  13. dennuzzz

dennuzzz Donateur

mss vrijuit of direct hotel vragen?

kuurgast vindt dit leuk/interessant.
  14. Ik denk dat de naam het al zegt, eem kamer voor een heel gezin? Ik had zelf daar een 2 persoonskamer
    dus geen idee wat bij hun de famie kamer is.

15. kuurgast

kuurgast Donateur

Staat bij datzelfde boekingskantoor! :lezen:

16. Ben hier nu 2 dagen en het hotel is geweldig! De service is geweldig, hadden gisteravond last van een piep en meteen liep de technicus met ons mee en loste het op! Ook altijd aardig personeel waar we vriendelijk door begroet worden en aardige mensen in het hotel zelf. Super keuze geweest dus!

Boya, hgmw, Maarten en 3 anderen vinden dit leuk/interessant.

Deel deze pagina