Ik zit ook in spanning te wachten op mijn eindafrekening, die ik normaal eind deze maand krijg en wat mijn nieuwe maandbedrag wordt. Op de website van CEZ staan wel de prijzen die gelden voor het prijsplafond onder voorbehoud. Voor stroom wordt dat zo'n 6,05 Kc/Kw/h incl. dph, exclusief overige kosten.
Voor aardgas 3,025 Kc/Kw.
Volgens CEZ is de prijs voor stroom zonder prijsplafond volgend jaar 15 Kc/kw. Op de website staat ook dat ze de voorschotten gaan herberekenen zodra de ingangsdatum van het prijsplavond bekend is. Wanneer je nu echter een x keer zo hoog voorschot moet gaan betalen ontkom je er denk ik niet aan om dit voorlopig te doen om afsluiting te voorkomen. Een handtekening zetten zou ik echter ook niet doen.
www.cez.cz
Voor aardgas 3,025 Kc/Kw.
Volgens CEZ is de prijs voor stroom zonder prijsplafond volgend jaar 15 Kc/kw. Op de website staat ook dat ze de voorschotten gaan herberekenen zodra de ingangsdatum van het prijsplavond bekend is. Wanneer je nu echter een x keer zo hoog voorschot moet gaan betalen ontkom je er denk ik niet aan om dit voorlopig te doen om afsluiting te voorkomen. Een handtekening zetten zou ik echter ook niet doen.
Ceny | Skupina ČEZ
Laatst bewerkt: