Eindelijk geregistreerd op dit forum

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, mijn naam is Karla en na veel aandringen van mijn dochter heb ik me dan eindelijk geregistreerd en hoop nog veel met jullie te kunnen delen over van alles en nog wat. Oja, mijn dochter is Sandra
monkey.gif
 
Dacht het al meteen, toen ik Zandvoort zag ondr de foto, dit moet de mam van San zijn. Nou, van harte welkom!!!!
 
Ahoj Karlo,

ik ben blij dat weer eens iemand van onze generatie op het Forum komt. Iemand die ook weet hoe het daar ooit geweest is. Nogmaals WELKOM!
aangenaam.gif


Vašek
 
Dacht ik ook dat het moet mam van Sandra zijn en toch!
Welkom hier Karla,veel plezier en het is leuk,moeder en dochter op het forum!Zou ik ook willen......
 
Ahoj Vasku,

bedankt voor jullie leuke welkomstwoorden.
Ik hoop dat ik nog veel contact met jullie ga hebben.

Groetjes Karla
 
Hallo katus,

leuk voor je welkomstwoorden. Maar of het wel leuke is moeder en dochter bij het Forum moet je nog afwachten.
monkey.gif

Groetjes Karla
 
Welkom,ik ben ook een nieuweling.en op leeftyd..grapje,ik ben 44 jaar..e kom uit Luntern.
gr,Hetty
 
Hallo Karla en Hetty!
Welkom op dit forum, hopen dat jullie er net zoveel van opsteken als ik!
Hetty, als ik het goed lees kom je uit Lunteren?
Ik woon in Ede, dus vlakbij!
Groetjes, Paula
 
Ja dat heb je goed!!we komen uit Lunteren,je kun nu myn schoorsteen zien roken!!als ik de kachel aan had gehad..maar wel leuk dit forum..ik kyk hier al heel lang,maar heb nu pas ingelogd..We zyn ook heel vaak naar tjechie of Slowakye geweest.Maar jy gaat er womwn??Hoezo??ga je dar werken?gr.Hetty
 
Zoals je elders kan lezen op dit forum hebben we een boerderij gekocht waarin appartementen gerealiseerd zijn, die gaan we verhuren , verder gaan we een camping beginnen.
Paula
 
hoi,was ik weer ,ja Pisek ken ik welAl is Krumlov mooier,Pisek is meer stad..Krumlov is meer toeristisch..We kennen het allebei heel goed..Dekastelen daar in de buurt zyn ook mooi,Orlik,by Budweis.enzo.
gr.Hetty
 
Karla, welkom op het forum en veel plezier! - leuk hoor zo'n familie vertegenwoordiging hier
smile.gif
Volgt de rest ook nog?
 
Bovenaan