Eigenaardigheden, niet alleen in Tsjechië!!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

5 Mei was het weer zover, DAG VAN NAAKT TUINIEREN!

Hoe verzinnen ze het.

Gepubliceerd op 5 mei 2018
INTERNATIONALE VAKANTIE
Duizenden mensen zijn tegenwoordig aan het tuinieren zonder kleren. Het is een dag van naakte tuinders

Bron: Profimedia



onderwerpen:
naaktheid , nudisten , naakt , tuinieren , tuinieren , tuin ,huiselijk
Mensen van over de hele wereld zetten hun trap op en gaan naar de tuinen. Op de eerste zaterdag in mei komt de Werelddag van naakte tuinders aan. Met hun foto's, terwijl de touwen van Adam en Eva bezig zijn met het bakken en bijsnijden van struiken, overstroomden de nudisten het sociale netwerk.

Vanwege de tijdsverschuiving waren de Australiërs voor het eerst betrokken bij het evenement. In het geval van niet-boeren, geniet de werelddag, die door nudist-tuinders in 2005 werd afgedwongen, grote steun. Het is bedoeld om mensen aan te moedigen de natuur te bewonderen en plezier te maken.





1 7
Galerij: Werelddag van naakte hoveniers
2138226.jpg

Bron: Instagram


Is de dag van naakt tuinieren een goed idee?
ja
2107 stemmen

geen
947 stemmen

Verkozen tot 3054 mensen.
Het internet heeft foto's van tuingereedschap overstroomd, zoals jonge vrouwen uit Brisbane die zwevende bloemen zijn of een gespierde krachtige jonge man die de maaier duwt.


Nudisten vieren op deze manier de komst van de lente, de bloei van de natuur en ook de komst van het mooie weer dat bij hun hobby past.

Tegelijkertijd waarschuwen ze je, als je geen fan bent van deze activiteiten, tenminste op de eerste zaterdag van mei, zou je moeten vermijden om rond te kijken door het hek van je buurman. Je weet nooit of hij de Werelddag van Naakte Tuinders is.

vbo TN.cz

(google vertaling uit het Tsjechisch)
 
Op de eerste zaterdag in mei trek ik mijn kleren aan.
Voor de rest van het jaar kunt u mij bloot zien tuinieren.
Ieder zijn meug, nietwaar!
 
Voor snoeien is het te laat, de natuur heeft zijn eigen kalender, misschien zou ik wel willen, dat naakt tuinieren, alleen, ik werk graag met handschoenen aan, en ik weet niet of dat dan mag op zo'n dag.
In Engeland is een stel, dat naakt tuiniert, en hun tuin open stelt voor publiek, het verhaal gaat, dat een bezoekster geklaagd had, dat de man tijdens de rondleiding, zijn broek had aangehouden, en daarom geld terug verlangde.
Maar, als het werk is gedaan, de avond is gevallen, in een comfortabele tuinstoel, er geen insecten zijn, heeft het wel wat, even "vrij"zijn.
 
Wil je het écht weten,Dennuzzzzz?

Men neme een of twee verse makrelen, verwijder ingewanden en de kop. Spoel de rest van de makrelen af met kraanwater en dep ze droog.

neem 8 gedroogde tomaatjes en hak ze fijn. Neem 8 zwarte olijven en hak ze fijn. Neem osm strouzký česneku (even in het Tsjechisch, want ik ben in Tsjechië) en hak ze fijn. Neem 2 stengels bleekselderij, verwijder de groeidraden en hak ze fijn.

Meng alle ingrediënten in een kom goed door elkaar, met twee eetlepels olijfolie.

Zet de kom in de koelkast en laat de ingrediënten marineren.

Flikker wat houtskool op de bbq, voldoende voor het begin van een goed vuur.

Als de houtskool wit uitslaat, haal de houtskool iets uit elkaar en gooi er een laagje bbq-briketten op.

Als de briketten wit uitslaan is de bbq zover om goed te gaan bbq-en.

Haal nu de kom met gemarineerde ingrediënten uit de koelkast, leg een vel aluminiumfolie met de matte kant naar beneden en strijk op de plaats waar de makreel komt te liggen, de aluminiumfolie in met olijfolie.

vul nu de makreel
585552cb0e02d355fad15da56ebb4e0d.jpg
met de gemarineerde ingredienten en wee schijfjes citroen en bind ze eventueel dicht met hennep touw.

Leg de makreel op de aluminiumfolie, vouw het aluminiumfolie dicht en doe met de andere makreel hetzelfde.

Nu de beide pakketje (en papillote, in de culinaire kunsten verwijst de term en papillote naar een werkwijze waarbij vocht wordt verwarmd, waarbij het voedsel wordt ingesloten in een pakje perkamentpapier of folie en vervolgens wordt gekookt in de oven. Delicaat voedsel zoals vis kan worden gekookt en papillote, omdat deze snel kunnen worden gekookt met deze stoommethode.)
op een alu-bbq-bordje en draai de pakketjes elke 3 minuten. ongeveer 12 minuten in totaal.

EN DAT ALLES TERWIJL IK GEKLEED WAS, DENUZZZ!

eet smakelijk,dat deed ik tenminste én............vis moet zwemmen, een flesje witte Riesling wijn deed de rest.
 
Laatst bewerkt:
5 Mei was het weer zover, DAG VAN NAAKT TUINIEREN!

Hoe verzinnen ze het.

Gepubliceerd op 5 mei 2018
INTERNATIONALE VAKANTIE
Duizenden mensen zijn tegenwoordig aan het tuinieren zonder kleren. Het is een dag van naakte tuinders

Bron: Profimedia



onderwerpen:
naaktheid , nudisten , naakt , tuinieren , tuinieren , tuin ,huiselijk
Mensen van over de hele wereld zetten hun trap op en gaan naar de tuinen. Op de eerste zaterdag in mei komt de Werelddag van naakte tuinders aan. Met hun foto's, terwijl de touwen van Adam en Eva bezig zijn met het bakken en bijsnijden van struiken, overstroomden de nudisten het sociale netwerk.

Vanwege de tijdsverschuiving waren de Australiërs voor het eerst betrokken bij het evenement. In het geval van niet-boeren, geniet de werelddag, die door nudist-tuinders in 2005 werd afgedwongen, grote steun. Het is bedoeld om mensen aan te moedigen de natuur te bewonderen en plezier te maken.





1 7
Galerij: Werelddag van naakte hoveniers
2138226.jpg

Bron: Instagram


Is de dag van naakt tuinieren een goed idee?
ja
2107 stemmen

geen
947 stemmen

Verkozen tot 3054 mensen.
Het internet heeft foto's van tuingereedschap overstroomd, zoals jonge vrouwen uit Brisbane die zwevende bloemen zijn of een gespierde krachtige jonge man die de maaier duwt.


Nudisten vieren op deze manier de komst van de lente, de bloei van de natuur en ook de komst van het mooie weer dat bij hun hobby past.

Tegelijkertijd waarschuwen ze je, als je geen fan bent van deze activiteiten, tenminste op de eerste zaterdag van mei, zou je moeten vermijden om rond te kijken door het hek van je buurman. Je weet nooit of hij de Werelddag van Naakte Tuinders is.

vbo TN.cz

(google vertaling uit het Tsjechisch)
Geen goed idee, ik ben al besneden.
 
Bovenaan