Eerste keer Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi wij hebben sinds een week of twee een vouwwagen.
Na heel veel gelezen te hebben op deze prachtige forum zijn we nog meer in verwarring gebracht,het geval is wij willen volgend jaar voor het eerst na tsjechie en wij zijn Gerard Erna plus 5 kinderen (21,18,10,6,2).die van 21 jaar is onze schoonzoon
Nu zijn er hier erg mooie campings besproken (voor ons dan)maar willen zoveel mogelijk info over campings e.d. zo is het voor ons wel belangrijk dat er voor de kinderen dingen georganiseerd wordt(op de camping enof omgeving) ook zwembad aanwezig is wel een pré,en bergen niet te ver weg.en natuurlijk nederlandse leiding(niet camping Bucek)
Nu weet ik dat we toch wel wat wensen hebben maar er zijn ongetwijfeld toch mogelijkheden en die horen wij graag van jullie.

Laat maar horen en maak ons nog gekker op tsjechie dan wij nu al zijn allen al door jullie verhalen.:D
 
Henricus waarom mijd je die campings liever,wij hebben gekeken nederlandse leiding simpelweg omdat wij de taal helemaal niet spreken en als we met vragen zitten dan hebben we een probleem denken wij.
Mijd je de campings met nederlandse beheerders of ook met nederlandse campeerders?
 
ik kan je camping horjany aanbevelen, http://home.12move.nl/campinghorjany/
is een erg leuke camping we zijn hier nu 2 jaar achter elkaar geweest,terwijl we nooit vaker als 1 keer naar een camping gaan,maar onze kinderen (14,12,10,6) wilden graag weer terug.
het is camping met nederlandse eigenaar,en de sfeer is er geweldig.
je voelt je er enorm vrij. in de buurt is het erg mooi,veel mogelijkheden om te wandelen. er zijn ook mooie steden in de buurt, waaronder praag(45 min met de auto)
misschien iets voor jullie?
 

Henricus

Geroyeerd Lid
Henricus waarom mijd je die campings liever,wij hebben gekeken nederlandse leiding simpelweg omdat wij de taal helemaal niet spreken en als we met vragen zitten dan hebben we een probleem denken wij.
Mijd je de campings met nederlandse beheerders of ook met nederlandse campeerders?
Even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen campings met nederlandse beheerders en uiteraard al helemaal iets tegen nederlandse campeerders, jouw reactie begrijp ik niet.

Wij gaan altijd buiten het hoog seizoen naar campings,de Tsjechisch beheerde campings zijn meestal goedkoper en zijn in kwaliteit zeker niet minder,ik spreek niet veel Tsjechisch maar met duits of engels vinden we altijd wel een aanspreekbare campingbaas,wij vinden de door ons bezochte campings rustiger, sfeervoller en zelf indeelbaar: zoek een stekkie en ga staan.
 
Henricus ik bedoelde niks verkeerd met mijn vraag het is meer nieuwsgierigheid waarom geen nederlandse beheerders (die vraag is nu beantwoord dank je)en ik bedoel niet dat je iets tegen nederlandse campeerders heb maar er zijn mensen die op hun vakantie zo weinig mogelijk nederlanders willen zien,mischien was dit ook jouw beweegreden. het is niet onze bedoeling om de oordelen over anderen.

Maar weet jij ook leuke campings die een beetje aan onze ideen voldoen?

Groetjes Gerard en Erna
 
nou ik denk niet dat ze er zo moeilijk over zullen doen hoor,wij hebben een vouwwagen en een bijzettentje en een tarp , en dat allemaal op 1 plek. 6 personen en een hond ik meen dat we ongeveer 30 euro per nacht hebben betaald incl stroom. hij(de eigenaar) doet helemaal niet moeilijk of je precies een plek in beslag neemt.
we hebben meegemaakt op camping bucek dat we onze vouwwagen weer moesten opschuiven omdat we 10 cm verkeerd stonden zuchtttt daar hoef je hier niet bang voor te zijn:)
 

Henricus

Geroyeerd Lid
Het spul een beetje bij elkaar schuiven en de plek is oke, neem je een overmaat op de staanplaats , dan heeft de a.s buurman-vrouw een probleem met de overblijvende oppervlakte,
Tja camping Bucek kan beter sluiten, de zittende man op de foto is dat de beruchtte Jan.:)
 
Als je informatie wilt over campings in het Reuzengebergte, kan ik je wel wat informatie geven.
Geef maar een lijstje met voorwaarden en/of eisen, dan wil ik wel proberen wat informatie te zoeken. Of alles lukt, weet ik niet.
 
Bovenaan