Een rouwboeket laten bezorgen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Een oude kennis van me is zeer slecht aan toe. Het is een kwestie van misschien een week dat zij overlijdt.

Omdat ik zelf niet bij de begrafenis aanwezig kan zijn, wil ik een rouwboeket bestellen en laten bezorgen op de dag van begrafenis.

Google komt met genoeg hits, maar elke bloemist schrijft: De boeketten worden uitbesteed aan buitenlandse bloemisten. Het getoonde boeket is ter indicatie.

Heeft iemand een goede ervaring met een Webshop waar ik vanuit Nederland kan bestellen en laten bezorgen op de dag van begrafenis die een betrouwbare partner heeft in Tsjechië?
 

kuurgast

Donateur
Vasek heb je de Tsjechische webshops bekeken? smuteční kytice = begrafenis bloemen.
Ziet er goed uit en ik denk dat die echt wel leveren wat er op hun site staat tegen normale prijzen.
bv kytice-expres.cz/en + flora-online.cz/en in meer talen en euro of cz prijzen.
Je zou het mogelijk dichterbij de plaats kunnen regelen via mail of belletje kvetinyulenky.cz (spreken Duits)
Ander bedrijf in Novy Bor zahradnictvihanka.prodej.net/17041/smutecni-vazba.
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. :troost:
 
Ik heb tweemaal een bloemetje laten bezorgen via flora-online.cz in Tsjechië.
Dat is prima gegaan. Op de gewenste tijd en de gewenste plek werd keurig bezorgd.

Reden dat ik voor hun heb gekozen was de prijs en de gebruiksvriendelijkheid van de website en betaalmethode.

Mocht je het toch vanuit Nederland willen regelen: In Nederland is Fleurop/Interflora een gerenommeerde partij, die dus inderdaad via lokale partijen in o.a. Tsjechië laat bezorgen. Zij zouden voor een bepaalde kwaliteit moeten staan, ik heb inderdaad in Tsjechië bij een betere bloemist gezien dat deze was aangesloten bij Interflora.
 
Bovenaan