Een nuttige tip voor je vakantie in Tjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eindelijk een app die ook gewoon prettig werkt.
Met de app van Digitourist maak je gewoon een lijstje met alles wat er in de omgeving te doen is. Cultuur, natuur en wandelingen (met GPX). Veel informatie over Tjechie, maar je kunt deze app in heel Europa gebruiken.

Functioneert prima en eenvoudig. Geen vervelende reclame.

Zoek in de Play/app-store naar Digitourist.
 

dennuzzz

Donateur
Waarschijnlijk verwijderd uit playstore, google laat wel vermeldingen zien, echter werken de links naar de playstore niet...
 
Playstore zegt: Geen resultaten gevonden voor "Digitourist". :confused:
Gewoon gevonden bij de Playstore :ja:
Vreemd. Zoek ik via mijn Samsung in de Playstore, dan krijg ik de eerder door mij genoemde melding; kijk ik via mijn PC, dan wordt de app gelijk gevonden. :confused:

PS. Raadsel opgelost: de app is niet te installeren op mijn Samsung Note 4 (en daar zocht ik mee), wel op mijn Note 10.1. Werk aan de winkel voor de app-maker dus, want ik ga niet steeds met een tablet op pad...
 
Dan ligt het misschien aan het besturingssysteem (ik heb Android 5.1.1 op mijn Note 4).
Wat ook nog kan, is dat jij een andere versie van de Note 4 hebt. Ik heb de SM-N910C, maar er bestaat ook een SM-N910F en die verschillen op wat technische details (o.a. een andere processor, geloof ik).
Naja, hoe dan ook: op de mijne kan deze app niet geïnstalleerd worden.

Knipsel.JPG
 
Bovenaan