Een blogje van 2009 gevonden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey,

ik was het al bijna vergeten.
Maar ik heb ook nog een blogje van 2009 gevonden.

Wij zijn ook al een paar keer in Lipno op vakantie geweest.
Twee maal tijdens een Paas vakantie, en een maal in een herfst vakantie.

Deze blog is van onze eerste maal in Lipno tijdens een Paas vakantie.

Dus, moest er interesse zijn?
Kan je altijd even hier een kijkje gaan nemen.

http://www.bloggen.be/anja_staf_tsjechie/


Laat maar weten of je er iets aan vind.

mvg

Staf
 

Ad Verschoor

Donateur
Staf, ik heb het nog niet helemaal gelezen en bekeken. Maar van mij mag je veel meer plaatsen op het forum.
Leuk gezin, boeiend en openhartig verhaal, prachtige foto's. Het smaakt naar veel meer !!!!!!!!!
 
Maar ja, wij kranige Belgen dachten het wel begrepen te hebben, dachten we.
DIT HOU JE NIET VOOR MOGELIJK. Anderhalf uur hebben wij gezocht naar een station, of hetgeen er moest voor door gaan dan. Vier keer hebben we de weg gevraagd, aan jong en oud. En vier keer kregen we een verschillende uitleg. Ze begrepen gewoon niet wat we wilden, al deed ik er mooi de gebaren bij, zo van sjoeke sjoeke tuut tuut. Dan knikten ze wel bevestigend, maar volgens mij begrepen ze er geen snars van. En dan kwam er een uitleg, zo van, links en rechts en recht door, allemaal in een internationale (lees gebaren ) taal. Helaas, maar niets klopte er van.

Prachtig geschreven met veel humor.
Ga door ik lees dit soort verhalen graag.
 
Hey,

ik schrik me weer rot.
Ik denk altijd maar dat het larie is wat ik schrijf.
Maar ik geef het eerlijk toe, dat ik het heel tof vind dat jullie het leuk vinden.

Toch weer een stimulans, om zeker weer een volgende keer, (binnen een paar weken dan) terug een blogje te schrijven.

Bedankt alvast.

mvg
Staf

Ad, bedankt dat je ons een tof gezin vind.
Zo voel ik het ook, en dat is zeer fijn.

Een tof forum zeg.
 
Met de bewegingen van tjoek tjoek en tuut tuut erbij, moeten ze gedacht hebben dat je naar een kippenboerderij informeerde...

Geluidnabootsingen en bewegingen zijn vaak stukken minder internationaal dan we geneigd zijn te denken. Meestal wordt het gewoon opgevat alsof je kierewiet bent. Ik laat het dan ook maar, heb dat soort gesprekken te vaak zien fout lopen.
 
Bovenaan