Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Esthertje schreef:
Ja hoor ik dacht hetwel, ontvoerd door Vader Abraham en zijn wuppies, smurfen en nu deze groene engerds. Rijp voor opname !:deuk:

:lmfao:Nu wordt het toch echt te erg. Trouwens Het kleine cafe aan de haven in het Tsjechisch wel te verstaan. ""Pelhrimov", was zo lief om het voor mij in het Tsjechisch op te schrijven. Ik heb het echt gehoord.....Ik heb Vonny ook al niet kunnen overtuigen:traan:
 
Marcel schreef:
ik weet anders nog wel ergens in Javornik een gekkenhuis te vinden Mayca ...
Staat het in een leuke omgeving:). Trouwens, lijkt het niet verdacht veel op de eker die ik voor je zou meenemen:deuk:

Toch nog even serieus, als jullie me nog serieus nemen, deze dingen waren er echt.
 
ik heb geloof ik ook wel eens zoiets gezien,als je er in prikt komt er dan ook stof uit ??
als je een grote opgedroogde paddestoel in het water legt zwellen ze dan worden ze slijmerig en prik je er in dan komt er stof uit
 
wachtwoord69 schreef:
ik heb net een mail van mijn broer ontvangen,toen hij in hongarije was te stage lopen heeft hij dit ook vaak gezien in het water,het schijnt volgens hem ook van een bepaalde kikker te zijn met eitjes enz enz
als hij meer weet hoor je het

Ja, ik zou het heel graag willen weten, toch maar wel, dan voorkom ik waarschijnlijk om in een dwangbuis afgevoerd te worden:?:
 
wachtwoord69 schreef:
ik heb geloof ik ook wel eens zoiets gezien,als je er in prikt komt er dan ook stof uit ??
als je een grote opgedroogde paddestoel in het water legt zwellen ze dan worden ze slijmerig en prik je er in dan komt er stof uit

Ja, volgens Fabian en Jaimy kwam er groen spul uit. Dat heb ik zelf niet gezien.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Als dat eitjes van een kikker zijn...dan zijn het er wel heel veel :deuk:.

En deze eitjes zijn dan allemaal niet bevrucht, want onbevruchte eitjes krijgen geloof een wittige kleur...

Lukas
 
heb nu bijna het hele internet afgezocht maar wordt er niet veel wijzer van,

een pad legt wel een lijmerige toestand inplaats van dril,zijn deze eitjes niet bevrucht dan zijn ze inderdaad wit van kleur
kan helaas nog niet een foto vinden die overeen komt
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Hier heb je maar een ding voor nodig, een goed biologieboek met een onderdeel over waterdieren/planten...Helaas, mijn boeken liggen hier niet, ik heb mijn biologieboek ook nog niet bekeken...Het kan wel kikkerdril zijn, maar zoals ik eerder zei..dan is het wel heel veel...;) En allemaal onbevrucht.
 
Hier zie je er nog eentje onder water en dan kan je zien hoe groot ze kunnen zijn.
PIC_0213.JPGonder water.jpg
:confused:
Word nu toch wel erg nieuwsgierig. Weet je Lucas, Fabian had een heel klein exemplaar in een zakje meegenomen. Het is in ieder geval een vaste substantie.
Het was rond als een tennisbal en zacht, flubbelig.
 
:apie: Ik gok op een buitenaards soort kikker, je weet wel, zo één die jaren sluimert in de diepten der aarde, en als de tijd rijp is tevoorschijn komt in de vorm van alleraardigst lieve Wuppies, die man's beste vriend worden, tot ze een manier vinden om via je oor naar binnen te kruipen en aldaar jouw brein in hun macht krijgen en uiteindelijk de aarde veroveren...

Zoiets?
 
Bovenaan