Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Toen wij op de camping het meer ingingen, voelde ik de eerste keer een vies glibberig ding aan mijn voeten. Kon het niet thuisbrengen en dorst het ook niet op te tillen. Dacht eerst dat het een dode vis was of een ander beest. Andere vertelde dat het een soort waterplant was, maar hadden ze nog niet gezien. Toen Jaimy foto's ging maken van de "Blobs", zo hebben we ze genoemd, had ik toch bij het zien van de foto's mijn twijfels of het geen beesten waren? Kan iemand mij vertellen wat het is?
Ik wilde er een foto bijzeten, maar hij is te groot. Er staan wel 2 foto's in mijn fotogallerij.
 
Ja, ik ga het proberen:oeps:Ze zijn vrij groot, maar kunnen ook klein zijn. Ze zien er doorzichtig uit en kunnen allerlei vormen hebben. Ze zien er een beetje uit als een kwal, met bolletjes erin, of puntjes. Ze liggen op de bodem van het meer, maar doordat het water was getegen en toen weer gezakt, waren er een paar vast blijven zitten in een boom. Heb je de foto's al gezien? Er staan er twee op mijn fotogallerij.
Verder voelen ze heel vies en glibberig aan. Ik heb waterschoenen gekocht, want het is echt een smerig gevoel aan je voeten. Is het een beetje duidelijk.:?:
 
Ja, volgens mijn dochter zien ze er zo uit en ook heel veel groter, zoals je op mijn foto's kunt zien. Weet jij wat het is?

Even:offtopic:, hebben jullie een lekkere vakantie gehad. Ik een waanzinnige, als je zin of tijd hebt kun je het lezen, heb een verslagje gemaakt.
 
Bovenaan