Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lukas15

Geroyeerd Lid
Dat weet ik :D ...Maar ik had het alleen over mos..;) OK...nu allemaal goed luisteren, want ik zie het wel heel vaak, mijn naam LuKas en niet Lucas...;) :deuk: . Dank...:D

Ontopic : Dat klinkt wel heel logisch, dat mos...Een dier laat geen roeispaan in zich komen. Maar het kan dus ook dat andere zijn, (die combinatie), ik heb wel gelezen dat dat om waterplanten heen groeit. ;)

Lukas
 
Even terug naar de "Blobs". Zoals ik op alle foto's zie zijn die bollen gevormd om een tak, dus volgens mij toch eieren van een waterdier of in ieder geval van een dier dat zijn eieren in het water legt, zoals kikkers, padden, salamanders, hagedissen enz. enz.

Dat lijkt mij toch het meest voor de hand liggende!!
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
De eitjes hebben zonlicht nodig omdat de temperatuur van grote invloed is op de ontwikkeling van de eitjes. Padden leggen eitjes in lange eiersnoeren die tussen de waterplanten worden gewikkeld. Dit wordt ook wel paddendril genoemd, en omdat de snoeren vaak in een kluwen worden gewonden, is het verschil soms moeilijk te zien. De eimassa van de zijn een combinatie hiervan; langwerpige klonten eieren die vaak om een voorwerp worden 'gevouwen' zoals een waterplant.

Dat meldt Wikipedia dan ;)
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Goed idee :top: Ik regel een 'koffertje' :deuk: Voor de zekerheid ook nog een wapen meenemen? Voor als het toch dodelijke ruimtewezens zijn? :lmfao: Je weet maar nooit, want er schijnt meer te zijn tussen hemel en aarde...;) :D .

Het wordt daar dan wel erg vol...
 
Lukas14 schreef:
:deuk: Aliens komen toch juist van boven de hemel? Oh...en Horatio zijn theorietjes zijn de mijne niet eh..krul ;). Maar ik wil het zelf eerst maar eens zien..dan geloof ik het ;)
Volgens sommige knappe koppen komen aliens uit de hemel. Google hiervoor naar Von Daniken.:D
Het zijn trouwens Shakespeare's theorietjes.
 
ik vindt het verhaal van hem geloofwaardig en denk dat het ook goed mogelijk is dat de mos aan de tak bklift zitten,vervolgens allemaal drap daaromheen met schimmel enz enz de kans is zeer groot maar we blijven zoeken
 
Bovenaan