Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nou, dat lijkt wel zo'n alien uit Roswell... :tong:

Maar we hadden niet lang terug ook al een topic hierover van een andere Tsjechiëganger die deze bollen ook was tegengekomen. Ik ga eens zoeken...
 
Krulletje schreef:
:apie: Ik gok op een buitenaards soort kikker, je weet wel, zo één die jaren sluimert in de diepten der aarde, en als de tijd rijp is tevoorschijn komt in de vorm van alleraardigst lieve Wuppies, die man's beste vriend worden, tot ze een manier vinden om via je oor naar binnen te kruipen en aldaar jouw brein in hun macht krijgen en uiteindelijk de aarde veroveren...

Zoiets?
Wie weet, als het zo is gaan we het zeker beleven
:?:
 
Lukas14 schreef:
Hier heb je maar een ding voor nodig, een goed biologieboek met een onderdeel over waterdieren/planten...Helaas, mijn boeken liggen hier niet, ik heb mijn biologieboek ook nog niet bekeken...Het kan wel kikkerdril zijn, maar zoals ik eerder zei..dan is het wel heel veel...;) En allemaal onbevrucht.

Ik heb net mn biologieboek doorgespit.. maar geen dingen die overeenkomen :P Welk boek heb jij?

Ik ben net terug van een vakantie waaronder een week aan een meer, maar daar heb ik die dingen niet gezien. We zaten aan het Vežak meer in Česky Raj.. dacht ik.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
Eh...ik zei al dat ik het boek hier niet had...Ehm...biologie voor jou. In de tweede klas stond dat er wel in geloof ik :p

@Krulletje Bedoelde je deze Horatio? <----- (avatar)
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Marcel schreef:
ik weet anders nog wel ergens in Javornik een gekkenhuis te vinden Mayca ...
Marcel ik weet nog niet of ik het leuk vind dat je terug bent, in je mand en af, anders stuur ik zo'n groene engerd naar je toe! :kwaad:

Maarre is er nou nog steeds niemand die weet wat het is ? :confused:
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Dit zou het volgens Anavi moeten zijn
anavi schreef:
het zijn kolonie's van cellen met slijm bij elkaar gehouden. Het is iets tussen algen, schimmels, spons. Soort Tetraspora en vele andere.
En iemand beweerde nog dat het een mos-soort was ... Nou ja ik blijf erbij het heel buitenaards te vinden
 
wachtwoord69 schreef:
heb even op het forum gezocht en onder deze rubriek staat het volgenden lees maar even

Chlum u Trebone - warm, water en bier
Ja, ik heb het gelezen. Dat is dus ook toevallig, want deze mensen stonden ook op camping sever alleen in een andere periode. Als Mariaan zegt dat het mos is geloof ik het meteen, we zijn met veel vragen naar hem toe gegaan maar niet met het balletje. Zo'n aardige jongen kan niet liegen:). En ik heb gelezen dat frogette ook Vader Abraham etc. hoorden aan de andere kant van het meer, zo, nu ben ik niet de enige meer en kan Javornik even wachten. Wat een goede speurneus ben jij:clap:
 
Bovenaan