Een "Blob"?

Topic in 'Flora & Fauna' gestart door mayca, 04-09-2006.

1. Marcel

Marcel Beheer Moderator

ik weet anders nog wel ergens in Javornik een gekkenhuis te vinden Mayca ...

2. het lijken ook wel op algen,of het is een dood marsmannetje

3. :lmfao:Nu wordt het toch echt te erg. Trouwens Het kleine cafe aan de haven in het Tsjechisch wel te verstaan. ""Pelhrimov", was zo lief om het voor mij in het Tsjechisch op te schrijven. Ik heb het echt gehoord.....Ik heb Vonny ook al niet kunnen overtuigen:traan:

4. Staat het in een leuke omgeving:). Trouwens, lijkt het niet verdacht veel op de eker die ik voor je zou meenemen:deuk:

Toch nog even serieus, als jullie me nog serieus nemen, deze dingen waren er echt.

5. ik heb geloof ik ook wel eens zoiets gezien,als je er in prikt komt er dan ook stof uit ??
    als je een grote opgedroogde paddestoel in het water legt zwellen ze dan worden ze slijmerig en prik je er in dan komt er stof uit

6. Ja, ik zou het heel graag willen weten, toch maar wel, dan voorkom ik waarschijnlijk om in een dwangbuis afgevoerd te worden:?:

7. Ja, volgens Fabian en Jaimy kwam er groen spul uit. Dat heb ik zelf niet gezien.

8. denk ik dat we bijna de oplossing hebben

9. Dat is natuurlijk de Tsjechische reuzeblaaskaakkikker. Dat jullie dat niet meteen zagen zeg!

10. hij had z'n muziekinstrument niet mee

11. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Als dat eitjes van een kikker zijn...dan zijn het er wel heel veel :deuk:.

En deze eitjes zijn dan allemaal niet bevrucht, want onbevruchte eitjes krijgen geloof een wittige kleur...

Lukas

12. heb nu bijna het hele internet afgezocht maar wordt er niet veel wijzer van,

een pad legt wel een lijmerige toestand inplaats van dril,zijn deze eitjes niet bevrucht dan zijn ze inderdaad wit van kleur
    kan helaas nog niet een foto vinden die overeen komt

13. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Hier heb je maar een ding voor nodig, een goed biologieboek met een onderdeel over waterdieren/planten...Helaas, mijn boeken liggen hier niet, ik heb mijn biologieboek ook nog niet bekeken...Het kan wel kikkerdril zijn, maar zoals ik eerder zei..dan is het wel heel veel...;) En allemaal onbevrucht.

14. Hier zie je er nog eentje onder water en dan kan je zien hoe groot ze kunnen zijn.
    PIC_0213.JPGonder water.jpg
    :confused:
    Word nu toch wel erg nieuwsgierig. Weet je Lucas, Fabian had een heel klein exemplaar in een zakje meegenomen. Het is in ieder geval een vaste substantie.
    Het was rond als een tennisbal en zacht, flubbelig.

15. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Zal wel een soort plant zijn, of kikkerdril dus...Begint dat spul dan niet te rotten? :confused:

16. :apie: Ik gok op een buitenaards soort kikker, je weet wel, zo één die jaren sluimert in de diepten der aarde, en als de tijd rijp is tevoorschijn komt in de vorm van alleraardigst lieve Wuppies, die man's beste vriend worden, tot ze een manier vinden om via je oor naar binnen te kruipen en aldaar jouw brein in hun macht krijgen en uiteindelijk de aarde veroveren...

Zoiets?

17. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Dan zou ik dat spul niet bij Fabian laten :deuk: Stuur maar op naar het lab in den haag...:lmfao:

18. We hebben de bal weer terug in het water gelegd, dus ik weet verder niet wat er mee gebeurd.

19. Misschien een idee: Af en toe even kijken?:confused:

20. Lukas15

Lukas15 Geroyeerd Lid

Gelukkig maar...want als Krul's theorietje klopt...Beetje vergezocht...geloof er zelf niet in, maar je weet het nooit ;)

Deel deze pagina