Een "Blob"?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lukas14 schreef:
Kwallen kunnen ook in zoet water voorkomen, dus het zou best wel eens zoetwater kwal kunnen zijn. Het lijken me in ieder geval wel neteldieren...

alsjeblieft, Lukas, zeg dat het niet waar is. Ik ben er toch maar steeds vanuit gegaan dat het een soort waterplant is. Maar ja, ik heb geen enkel idee:confused:
 
corrys schreef:
O,smerig, je zou dat tijdens het zwemmen tussen je tenen (of nog erger) krijgen.
Een baby-E.T.?
:deuk:Zou je echt denken:deuk:, Maar zolang niemand mij kan vertellen wat het is, is natuurlijk alles mogelijk. Misschien heb ik mijn leven wel gewaagd:oeps:Je voelde ook echt de glibberigheid van het ding. De eerste keer slaakte ik wel een kreet en èèn van de buren zei dat het een waterplant was en dat ik niet bang hoefde te zijn, maar....ik begin toch ernstig te twijfelen.
 

Lukas15

Geroyeerd Lid
mayca schreef:
alsjeblieft, Lukas, zeg dat het niet waar is. Ik ben er toch maar steeds vanuit gegaan dat het een soort waterplant is. Maar ja, ik heb geen enkel idee:confused:

Het kan wel...Maar niet elke kwal is gevaarlijk gelukkig ;) Het kan ook een waterplant zijn...Eens even denken...daar heb je zo'n speciale tabel voor, maar die heb ik hier niet. Ik kijk wel even of ik die ergens kan vinden. ;)
 
ik heb net een mail van mijn broer ontvangen,toen hij in hongarije was te stage lopen heeft hij dit ook vaak gezien in het water,het schijnt volgens hem ook van een bepaalde kikker te zijn met eitjes enz enz
als hij meer weet hoor je het
 
Esthertje schreef:
Mayca, heb je na aanraking met dat ding niet het idee gehad dat je een poosje 'weg' geweest bent, anders moeten we je nu laten opnemen hoor en onderzoeken :ziek:

Nu je het zegt, Ik hoorde muziek aan de overkant van camping Sever, die Vonny nooit gehoord heeft. En weet je wat ik hoorde: "Het kleine cafe...". :oeps:
 
Bovenaan