Een bezoek aan het Tsjechisch Verkeersbureau

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ad Verschoor

Donateur
Vrijdag 12 februari 2010 heb ik met Marja, mijn vrouw, een bezoek gebracht aan het Tsjechisch Verkeersbureau. Een hele reis met de trein vanuit Hoogeveen naar station Amsterdam-Zuid en vervolgens ongeveer 10 minuten lopen naar het World Trade Center (WTC) Toren A, 5e etage.

In april en mei a.s. hopen wij (ook in 't kader van ons 40-jarig huwelijk) een rondreis te maken door Bohemen en omdat de kinderen en kleinkinderen er ook een week zullen zijn, is enige voorbereiding wel gewenst. Maanden van zoeken op internet en in de zoekmachine van het Tsjechisch Forum zijn er aan vooraf gegaan en ik ben blij dat ik het Forum ontdekt heb.
Mijn onderwerp nu richt zich vooral op het Tsjechisch Verkeersbureau. Na vanuit de trein gebeld te hebben of ze ons zouden kunnen ontvangen, bleek dit gelukkig mogelijk. Een afspraak is altijd gewenst, omdat het een klein kantoor is en de medewerkster bijv. 's middags nog een presentatie moet doen.

Om 12 uur kwamen wij na enig zoeken bij het bureau aan. We werden er op uiterst vriendelijke wijze welkom geheten door de dame die ik eerder ook aan de telefoon had.
Uit een grote wandstelling wist zij heel snel de folders die ik vroeg, te vinden. Ze liggen er op grote stapels en nu kort na de vakantiebeurs ook nog wat door elkaar. Wat we meekregen is haast teveel om op te noemen, zoals een cd-rom met hotels, gebiedskaarten, de tsjechische brouwerijen, bezienswaardigheden, campings en hotels op kaart, een kalender 2010 en heel veel folders.
Kortom, het was de reis meer dan waard en wij zijn vol lof over de klantvriendelijke benadering van het Tsjechisch Verkeersbureau. Op de website van het bureau staan overigens aardige foto's van hun stand op de onlangs gehouden vakantiebeurs in Utrecht, die wij volgend jaar hopen te bezoeken.

Het leek me aardig onze uiterst positieve ervaring met het Tsjechisch Verkeersbureau met jullie Forum te delen.

(Inmiddels gewijzigd) adres:
CzechTourism
Gatwickstraat 11
1043 GL Amsterdam

Website:
www.czechtourism.com

E-mail:
info-nl@czechtourism.com

Het Tsjechisch Verkeersbureau, een bezoek meer dan waard!
 
En dan te bedenken dat de betreffende medewerkster op haar vrije dag inviel voor een zieke collega! Je begrijpt dat we haar meteen de link naar je bericht hebben doorgestuurd!!
 

kuurgast

Donateur
CzechTourism staat van 17 t/m 21 september 2013 op de 50+ beurs in Utrecht.
Historisch en modern Tjechië.
CzechTourism is de officiële toerisme-organisatie van Tsjechië. Samen met zijn partners- de stad Teplice en hotel Aquapalace, stellen ze u de mogelijkheden van actieve vakantie, cultuur- en natuurmonumenten, wellnesscentra en zowel historische als moderne kant van de Tsjechische steden voor.
Martin Šimek zal ook op de beurs zijn.
 
Bovenaan