EasyJet

Topic in 'Vervoer' gestart door Bohemian, 20-04-2020.

1. Easyjet gaat per 18 mei weer vliegen van en naar Tsjechië?

2. Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Waar staat dat?

3. je kan online boeken, heer punk...

upload_2020-4-20_12-52-15.png

4. Moet je vooral doen als je van je geld af wilt. :stout:

Op de site van EasyJet staat dat ze alle toestellen tot nader order aan de grond houden. Je kan dus wel boeken, maar of die vlucht dan ook werkelijk gaat plaatsvinden?

Gaan er nog passagiersvluchten van en naar Tsjechië?

dennuzzz vindt dit leuk/interessant.
  5. Nee, niets. Behoudens hulpvluchten of repatriëringsvluchten.

6. Ik heb reeds lange tijd een vlucht met EasyJet staan naar Praag voor 15 juni 2020. Ik zie nu dat vluchten naar Praag boeken tot 1 juli niet mogelijk is. "Uitverkocht." Ik heb nog een aantal bestemmingen geprobeerd, ook allemaal uitverkocht tot 1 juli. Ik heb het angstige vermoeden dat de vlucht van 15 juni t.z.t. geannuleerd zal worden.

7. Tja... Wat hierboven in het topic staat, was best wel duidelijk toch? :denk:

8. Op mijn vraag aan Easyjet: "Ik zie dat Easyjet geen vluchten aanbiedt tot 1 juli 2020. Betekent dit dat mijn vlucht van 15 juni geannuleerd zal worden?"

Kreeg ik dit antwoord: "Helaas kunnen wij niet zover kijken in de toekomst, voor nu staan de vluchten nog gepland. Wanneer easyJet de vluchten officieel annuleert worden passagiers hier 7 tot 5 dagen voor vertrek over geïnformeerd per e-mail naar het e-mailadres waarmee de boeking is gemaakt."

Nu maar afwachten. En misschien is een reisje met de auto toch gezonder. :) :)

9. Laatst bewerkt: 21-05-2020

Deel deze pagina