Easyatent: niet aangesloten bij ANVR?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik had al een oproep gedaan,of iemand bekend is met de organisatie Easy a Tent, krijg hier helaas geen reactie op. De organisatie is namelijk niet aangesloten bij ANVR ofzo, dus we zijn wel een klein beetje ongerust of het allemaal wel goed komt. We hebben een klein deel aanbetaald, de rest moet aan de eigenaar betaald worden. Net kwam ik toevallig ons geboekte huisje tegen op een CZ reisburo.
 
Als deze reisorganisatie niet aangesloten is bij ANVR, dan zou ik daar persoonlijk niet boeken.

Kijk op www.anvr.nl waarom het altijd beter is om via een reisorganisatie te boeken die wel bij de ANVR aangesloten is.

Bekijk die site en vraag aan Easy a tent waarom ze daar niet aangesloten zijn. Als ze daar geen antwoord op kunnen geven of ze komen met een stom verhaal, dan weet je, dat het niet goed zit.

Vraag eventueel bij de ANVR wat je nu het beste kunt doen.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ik heb de eigenaar van easyatent begin dit jaar gesproken op de vakantiebeurs in Utrecht. Naar mijn idee een prima en serieus bedrijf. Kan me best voorstellen dat een bedrijf zich niet 1-2-3 aanmeldt bij de ANVR, want zoiets kost klauwen met geld!
 

Freddy2005

† In Memoriam
Easy A Tent werkt samen met ANWB dochter Unigarant als het gaat om annulerings- en reisverzekeringen. Het blijft immers een geruststellende gedachte goed verzekerd op vakantie te gaan.

KvK nummer 1097218
Unigarant NV agentnummer 7388

Als hier iemand iets kan mee aanvangen om Danielle gerust te stellen, doe het dan vlug.
 
We hebben al in december 04 geboekt, de eigenaar zei dat het vrij duur was om bij de anvr aangesloten te zijn. Ik had er toen eigenlijk alle vertrouwen in, maar het vertrek komt dichterbij en nu begint het toch wat te kriebelen.
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een collega heeft al twee jaar gehuurd bij easy a tent en zij heeft er prima ervaringen mee. Eén keer aan het Lipnomeer en één keer bij Vrachlabi. Prima ervaringen, dus ga er van genieten!!!
smiley20.gif

Jon
 
he Jon,
super bedankt.Ondertussen heb ik ook weeeeeeeeeer contact met easy a tent gehad en denk dat het wel goed zit.

danielle
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hallo Danielle, er moet altijd iemand de eerste zijn, maar het schijnt allemaal goed in zijn plooi te vallen. Dus hou er de moed in en een fijne vakantie gewenst.
smiley20.gif
 
wat vijf weekjes, je loopt nu achter, nog maar 3 te gaan, en dan een week heerlijk rust in tsjechie.Hoewel vicibrod, mij geen rust geef maar koopdrang.En dan weer 3 wk thuis en dan jaaaaa... dan een weekje ander soort vakantie, lui op het turkse stran, eens kijken of ons dat ook bevalt
 
Zo, om maar ff terug te komen op een lang geleden gestelde vraag. Het was via easyatent. PRIMA geregeld. We kregen vrijdags voor vertrek nog een telefoontje van hen dat het reisburo in Frymburg (waar we de sleutel moesten halen) een ander telefoonnr. had gekregen. Netjes dus. Het huis was fantastisch, netjes, en een ruimte om het huis, geweldig. En dan ons uitzicht, als we op het terras zaten, keken we over het lipnomeer. Een klein supermarktje op loopafstand, een paar andere vakantiehuizen in de buurt, maar net niet teveel, dus: EASY a TENT, het was dan wel niet aangesloten, maar het deugde allemaal. In 1 woord Geweldig.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Dat is nog eens goed nieuws dat er, na al die ongeruste vragen in den beginne, zo'n goed verhaal komt. Ik denk dat we allen, die u probeerden te helpen, blij zijn en dat iedereen zich in de toekomst geen zorgen hoeft te maken over Easy a Tent.
smiley20.gif
 
Bedankt Freddy, dat je zo beleefde. We hebben het echt fantastisch gehad, het weer zorgde daar ook voor, maar desondanks, easy a tent heeft mijn twijfels geheel weggenomen door een perfect huis te verhuren, dus het hoeft niet altijd een anvr stempeltje te hebben om goede kwaliteit te leveren.
 
Inderdaad, ik kan het onderbouwen wat Lise verteld, het was een super mooi huis met alles erop en eraan.
Is dus een aanrader voor iedereen.
Enhe Lise dat je een leuke vakantie heb gehad, lag niet alleen aan het huisje en het weer, want ik was er ook
cheer.gif
 

Maria

Geroyeerd Lid
Hi,
Even over niet aangesloten bij ANVR: inderdaad kost dit veel geld, maar ik heb zelf bij een touroperator gewerkt en die is toch wel op zijn schreden teruggekomen toen na afmelding bij ANVR bleek dat er veel minder geboekt werd! Het is toch een wat betere garantie, zij moeten zich houden aan de ANVR voorwaarden en die zijn vanzelfsprekend veel strenger dan de zelf bedachte voorwaarden! Als alles goed gaat is er natuurlijk niets aan de hand, maar als je een klacht hebt kun je nergens aankloppen, tenzij bij een reguliere advocaat en dan is over het algemeen de inzet te laag om de kosten te rechtvaardigen. Indien je hebt geboekt bij een ANVR organisatie kan je evt. nog naar de Geschillencommissie, dit kost in verhouding niet zoveel (afhankelijk van reissom tussen de EUR 35 en 60), zij zoeken de zaak uit, er komt een zitting en de consument komt met een goed onderbouwd verhaal er vaak goed vanaf.
Overigens is ook Tsjechoreizen, waar volgens mij ook enorm veel mensen boeken, géén ANVR lid!
groetjes,
Maria
 
Bovenaan