Dvd's over Havel

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben al heel lang op zoek naar 2 bepaalde dvd's over Havel (ben ooit afgestudeerd op hem). Afgelopen week in Praag weer niet gevonden. Ik zie nu via deze site ze allebei te koop staan voor een habbekrats. Mijn Tsjechisch is alleen niet goed genoeg om alles te begrijpen en om met hen te communiceren of ze naar het buitenland verzenden etc (zijn allemaal aparte aanbieders).
Is er iemand die in Tsjechie woont en voor mij beide dvd's wil bestellen en ze naar mij op wil sturen? Ik vergoed uiteraard alle kosten. Je zou mij er erg blij mee maken (en mijn familie ook, dan hoef ik als we in Tsjechie zijn niet meer zo te zoeken:fluit:)
Het gaat om de 2 titels uit deze link:
https://www.heureka.cz/?h[fraze]=obcan+havel

Obcan Havel en Obcan Havel prikuluje. Als ze Tsjechisch gesproken zijn maakt me niet zo veel uit, het gaat vooral om de beelden. Ze kosten bijna niets als ik de site moet geloven, en vanuit Tsjechie naar Nederland passen ze met gemak in een envelop schat ik zo in.

Wie zou mij willen helpen?
Alvast bedankt!
 
Ik zie bij beide dvd's staan dat ze Tsjechisch, Engels en Duits ondertiteld zijn ("Titulky: české, anglické, nemecké" in het Tsjechisch dus).
De documentaire Obcan Havel heb ik ook; is zeer de moeite van het bekijken waard en kost inderdaad bijna niets.
Gewoon kopen dus (als je tenminste vanuit Nederland kan bestellen)! ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan