Documentatie over Tsjechië (Reuzengebergte)?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,
Dit jaar reizen wij voor het eerst met onze 3 kids en hondje af naar Tjechie. We hebben er erg veel zin in maar zouden het leuk vinden om wat brochures van het gebied te hebben. Wie weet hoe we daar aan kunnen komen en wie heeft er allerhande tips b.v. ook met betrekking tot het meenemen van onze hond? Alle reactie´s zijn welkom.
groetjes Eefje <font color="purple"> </font>
 
Re: Documentatie van Tsjechie(reuzengebergte)

Het Reuzengebergte is een mooie streek waar jullie zeer zeker van zullen genieten. Na de eerste keer zullen dus wel meer keren volgen.
Ik ben zelf ook nog niet zo heel lang op het forum maar kan je wel zeggen dat je eigenlijk geen folders nodig hebt. Als je via zoeken zoekt naar Reuzengebergte dan heb je een avond nodig om alle aanwezige info en links door te nemen (ook over het meenemen van de hond e.d.).
Veel succes hiermee en alvast een fijne vakantie. Jullie zullen zeker genieten.
 
Re: Documentatie van Tsjechie(reuzengebergte)

Dank je wel voor de reactie´s
Heb de folders al aangevraagd
smile.gif
en wist natuurlijk al het een en ander van de hond maar de persoon waar ik het van heb wist het allemaal niet zeker dus wilde ik dat graag even zeker weten. Wel een heel gedoe natuurlijk maar hij is pas 17 weken dus moet hij mee!Dus netjes stempels en gezondheidsverklaringen halen.

Kun je in Tjechie gewoon met euro´s betalen?

gr Eefje
 
Bovenaan