Dobronice / Bechyne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Hoe zit het ginds met de wegen en het verkeer...
Ik zoek nl ook wel een aantal uitstappen te doen (Praag, Pilzen, Sumava, ...) kan je daar gemiddeld een 60Km /u voor rekenen???
Hou er rekening mee dat er een absolute nultolerantie is op alkoholgebruik, ...dat er steeds meer snelheidscontrole is, ...dat de snelheid van 50km/u in de dorpskernen moet gerespecteerd worden, ...dat er met lichten aan gereden wordt, ...dat een "STOP" bord echt opgevolgd wordt door iedere bestuurder en dat er nogal wat kleine en grotere wegenwerken zijn. Dit laatste is alleen goed naar de toekomst toe en is geenszins een verwijt. Verder de verkeers- en parkeerregels volgen en alles komt goed.

"Pozor vlak" bij een overweg betekent niet dat het er waterpas vlak is, maar dat je dient op te letten. Veelal staat er ook een "STOP"-bord.

Dat je op de autoweg een tolvignet nodig hebt, wist je allicht reeds.
 
Klik hier om het huis te zien!

Het huis in het midden met het zwembad is het.


Bedankt Paula,
Ik had een vermoeden dat het dat huis zou zijn.
Ik denk dat er ondertussen een overkapping (serre) over dat ene zwembad gezet is?
Zo te zien kunnen we vanuit de tuin ineens vissen en zwemmen?... :stout::top:
Volgens mijn info zouden het 2 apart verhuurde huizen zijn. Ik heb het andere gedeelte trouwens ook gevonden op internet als apart verhuurd gedeelte...en het blijkt die periode zelfs al verhuurd te zijn..;hopelijk leuke mensen :cheers:

Allemaal al wreed bedankt voor de info die ik gekregen heb...

Ik ben al een heel eind geholpen hiermee...
Is net of jullie één grote familie zijn..;tof!!

Zal alles nog eens rustig doornemen...

Oh ja...nog een vraagje .. Kan ik daar in de buurt fietsen huren?? Er blijken in het huis wel 2 mountainbikes aanwezig te zijn...maar dan heb ik er alleszins nog 1 nodig...
 

mulder

Geroyeerd Lid
wat leuk dat andere mensen nu ook wat hebben aan alle info die ik heb verkregen.

ik heb alleen probleem met dat ik vorig jaar alles al heb gedaan.
dit jaar gaan we dus maar eens een relaxt vakantie doen

dit houd in

lekker eten
puppy mee op vakantie is dan inmiddels 1 dus lekker wandelen
vissen
zwemmen

en natuurlijk baileys drinken en voor de kerels bier

geld moet rollen is ons motto
 

mulder

Geroyeerd Lid
ja we gaan doen

1 dag ceske krumlov
1 dag tabor naar het hussietenmuseum
1 dag gaan we nog eens naar kasteel in tabor(alleen 1 ben er vorig jaar geweest)

verder gaan we lekker elke dag vissen,zwemmen,wandelen in de omgeving en vooral geld uitgeven
 
Bovenaan