dobri den

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi ,Mijn naam is richard postma uit leeuwarden.
Mijn gevoel bij tsjechie gaat dieper dan diep,aarts vanuit mijn tenen.tsjechie betekend voor mij heerlijk eten,prachtige vrouwen,een plek waar historie en sprookjes samen komen.Tsjechofiel sins mijn 21 jaar omdat ik toen destijds mijn ex vriendin daar tegen kwam waar ik een pracht zoon bij heb van 15 jaar.ricardo genaamd. ricardo woont al vanaf zijn 4 jaar bij mij en hebben sins die tijd geen contact met moeder.nu hij wat ouder is en dingen beter begrijpt leert hij tsjechie nu echt kennen omdat hij met veel vragen zit,super dat er nu iemand naast me staat die de liefde ook deelt.ben ondernemer (schildersbedrijf) zzp maar zou heel graag in tsjechie wonen en werken. dus surgesties zijn altijd welkom ookal moet ik ophouden met mijn bedrijf.ken een paar mensen vanuitdit forum waaronder een fantastische kerel bert van het hoederdaal die een top bed and breakfast heeft in kutnahora.
 
Richard je kan decoreren, en met verf kun je kunst maken, dan moet er toch ook voldoende werk zijn in Tsjechië.
Plaats eens enkele foto 's van gemaakte kunst hier op het forum , en wie weet komt er een opdracht uit.
Veel succes .
 
Bovenaan