Muziek Divokej Bill

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Divokej Bill gaat in November een Europese tour doen. Er staan ook een aantal Nederlandse steden op het programma:

21-11 Rotterdam (Waterfront)
22-11 Breda (Mezz)
23-11 Haarlem (Patronaat)
24-11 Zwolle (Hedon)

Echt iets voor alle Tsjechische rock liefhebbers in Nederland! Trouwens de optredens doen ze samen met The Levellers (UK) and Die Happy (DE). Ook geen onaardige bands trouwens, hoewel ik de laatst genoemde niet zo goed ken. Voor meer info kijk je op hun website.

Als je gaat, veel plezier! :cheers:
 
Leuk. Misschien ga ik naar het concert in Haarlem.

Die Happy komt weliswaar uit Duitsland, maar de zangeres, Marta, is Tsjechisch. Haar vader is Petr Janda, zanger van de bekende Tsjechische band Olympic :)

05.jpg
 
leuk

ik ben zelf helemaal geen rocker , hou meer van de dance hall reggeaton en rap , maar alles wat tsjechisch is , maak ik natuurlijk een uitzondering dus misschien dat ik even naar de patro in haarlem ga ( omdat ik er ook woon :P) om te kijken ..,.
 
gaaf!

Jeeeej! Gaaf! Ik ga zeker heen. Ik heb m al grijs gedraaid, de laatste cd van Divokej Bill. En meestal komen Tsjechische bandjes het land niet uit. Uniek dus. Wel boeken, want The Levellers zou wel heel wat publiek kunnen trekken.
 
hey cool, ik zou ook wel langs willen. Alleen kom ik dan voor een echt optreden of is het 3 nummers en weg ... Haarlem is dicht bij zijnde dan voor mij.

Als support voor een band als 'The levellers' moet je rekenen op 30 minuten. Als de Levellers ze heel lief vinden dan 40-45 minuten. Maar aan 'The levellers' kan je zeker ook een hoop plezier beleven!

Overigens komt 'Die happy' niet naar NL, doen alleen een aantal supports in CZ.
 
Met The Levellers dus ;) Maar die kende ik ook niet hoor! Er is vast wel een mp3 te luisteren op de website van divokej bill.
www.divokejbill.cz
Kan je meteen je Tsjechisch oefenen.................
Mooie liederen over bier, gezellige aanstekelijk muziek, kruizing tsjechische folk en softrock, echt liedjes en alles in t tsjechisch.

Tjsa gewoon leuk. Heb net 2 kaartjes voor Hedon gekocht.

groetjes
nanja
 
Hello allemaal!
En hebben jullie er al over na kunnen denken?! Ik bedoel Divokej Bill he, die komt hier niet zo maar nog een keer! Dan moet je helemaal naar CZ!

DUS wie weet al of ie gaat? Ik denk dat ik wel van de partij ben (het is gelukkig niet ver bij mij vandaan :)) Misschien is het leuk om er een minimeeting van te mkn? (haha, ik zie net dat mn broertje ook van de partij is....)

Groetjes, wie weet tot dan,
Lucka:zwaai:
 
Hello, dus hebben jullie Divokej Bill gezien? We waren in Zwolle en het was geweldig. Later nog chatten met enkele jongens van alle twee bands. Mijn nederlandse vrienden luisteren naar niks anders dan Bill nu :)
 
Hoihoi!
Ik ben met mijn broertje geweest hoor! We waren wel n btje aan de late kant... :bloos2: maar dat wat we gezien hadden vond ik wel heel mooi! (ik vind ze muzikaal echt erg sterk)

Ik heb ook nog foto's en een filmpje gemaakt... Die kan ik hier wel uploaden, maar ik kijk even of iemand anders dat kan doen (ik ben daar niet zo n held in, en onze echte pc is stuk, dus op deze laptop weet ik nog niet pcies hoe het moet...)

Wie was er nog meer?!
 
Zwolle was echt errug gaaf! Ze speelden lang he...ik geloof wel iets van 45 minuten. Zeker leuke podiumact en lekker hard meegeblerd met 'pritel alcohol' ;) (die tekst begrijpen allen Nederlanders tenminste)
 
welke songs hebben ze allemaal naar voor gebracht? kon geen verlof meer krijgen voor het belgische concert, lekker flippen op plakaala (1 van men absolute tsjechische favo songs!!!) in belgie dan nog met bill life.... moet enig zijn
 
Bovenaan